Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Twijfel nog steeds over Camping of iedere keer met de trein. Zal uiteindelijk toch wel weer camping worden. Ik heb tijdens dat weekend toch geen ruggengraat haha
Mijn dochtertje slaapt donderdag bij mijn ouders, ik loop in de vroege ochtend via het Savelsbos naar mijn ouders. En breng dan mijn dochter naar school. De hond blijft dan daar en mijn dochter wordt door oma van school gehaald. En maandag in de loop van de ochtend haal ik de hond weer op, en later mijn dochter ook van school. Dinsdag is het weer een gewone werk/schooldag.
Nee, wij slapen, douchen, ontbijten gewoon lekker thuis en gaan elke dag met de trein heen en terug. Misschien volgend jaar, als de pubers van mijn vriend mee willen. Maar dit jaar nog niet.
Ja nog slechts 3 weken. Tijd voor updates o.a. indeling terrein, plattegrond, ov schema, info pendelbus. Dan kunnen we onze reis plannen met aankomst en begint de voorpret echt
Ik weet dat jij om de hoek woont Dennis en ik zie ook zeker de voordelingen van comfort, maar heb je nooit eens gedaan om alsnog op de camping te gaan staan, puur voor de beleving