Schaduwplekken zouden ze op andere manieren oplossen
Als je de tent al gaat gebruiken als schaduwplek gaat er wel iets mis!
Niet dat ik van 30+ hou op een festival, maar hier is toch niks aan te doen?
Je moet het nou eenmaal ondergaan.. laten we hopen dat de weergoden ons weer eens een weekendje 25 graden voorschotelen!
Waar een ieder het over de tent heeft, vind ik de tent op pinkpop prima.. stukje aankleding misschien maar verder prima, voor mij is stage 4 dan wat magertjes... weer een heel goed progamma maar memorabel is het de afgelopen jaren niet geweest! Terwijl ik toch wel wat memorabele optredens in de eerdere witte tent gezien heb (struts bijv.)
Wil niet zeggen dat ik geen goede optredens heb gezien! goede nieuwe locatie, maar bevind mij nog steeds tussen de mensen die even een hapje eten of een rondje maken.. waardoor ik geen eenheid voel voor de desbetreffende artiest die staat te spelen!
Misschien het gebied voor het podium voorzien van een houten vlonder? Of het gebied een beetje afzetten zoals de slope op Werchter (je stapt er daar in of loopt er voorbij).
Om te beginnen eerst die picknick tafels weg..
Wie weet worden Linka Moja, Buffalo Trafic Jam, Ecca Vandal, Yong Yellow, Wodan Boys, Leap, Hotwax, Die spitz niet alleen goede optredens maar ook memorabele momenten!
(Toch weer een aardig lijstje op stage 4 die ik mee wil pakken)