Pinkpop 2026

Te koop vanwege vriend die niet meer meekan door verhuizing!

GLAMPINK - Apollo Easy 2P ZONDAG inc P3-parkingplek.​

Mag weg voor een leuke festivalprijs, DM voor info!
Ik weet niet of je hem via Ticketswap kunt aanbieden, maar anders zou ik het daar ook proberen.

Wij gaan alleen de zondag. Dus top 10 op basis van deze dag.

1. YUNGBLUD
2. Royel Otis
3. Foo Fighters
4. Dogstar
5. Di-Rect
6. Good Neighbours
7. White Lies
8. Bente
9. Max McNown
10. Fat Dog

Clashes worden Bente/Dogstar (denk de vrouw naar Bente, ik bij Dogstar)- White Lies/Good Neighbours (gelukkig zien we White Lies al in Groningen dit jaar) - Di-Rect/Fat Dog (toch Di-Rect, live altijd grandioos).

Ik weet niet of je hem via Ticketswap kunt aanbieden, maar anders zou ik het daar ook proberen.
Yep ga ik zeker doen, de categorie staat er echter nog niet in. Wordt aan gewerkt is mij verzekerd, maar aangezien hier de echte fans zitten gun ik het die liever. Scheelt ook weer servicekosten en het mag weg voor een hele mooie fan-prijs!

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik hoorde overigens dat de roze tent dit jaar iets kleiner gaat zijn om meer ruimte te creëren tussen tentstage en stage 4
Zou dat nou zo veel opleveren, behalve minder schaduw/schuil plek.
Ik zou eerder denken dat de buitenring meer naar achteren gaat om ruimte te creëren.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik hoorde overigens dat de roze tent dit jaar iets kleiner gaat zijn om meer ruimte te creëren tussen tentstage en stage 4
Lijkt me toch best raar. Die tent hebben ze speciaal voor Pinkpop laten ontwikkelen. Enige manier om tent kleiner te maken is een aantal bogen eruit. Maar als de achterkant open is maakt het eigenlijk niks uit, en heb je dus nu weer minder schaduwplekken...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en EFDEE
Lijkt me toch best raar. Die tent hebben ze speciaal voor Pinkpop laten ontwikkelen. Enige manier om tent kleiner te maken is een aantal bogen eruit. Maar als de achterkant open is maakt het eigenlijk niks uit, en heb je dus nu weer minder schaduwplekken...
Je zou de voorkant en achterkant kunnen behouden en dan tussenbogen eruit kunnen halen natuurlijk. En denk dat het ook wel kan, wanneer barste de tent nog uit zijn voegen laatste jaren

• Thinking
Waarderingen: EFDEE
Een vraag die ik niet in eerdere berichten en/of ervaringen terug kan vinden. Ik overweeg om het laatste stukje met de trein te reizen gezien je met ov en pendelbus Heerlen tot vlakbij campings kan komen. Zijn er hier ervaringen mee vanaf bijvoorbeeld Hoensbroek/Nuth met aankomst donderdagavond/vrijdagochtend en terug op zondagavond? Met name de terugweg op zondag na afloop van de Foo's vraag ik me af.

Wellicht ben ik te vroeg en komt trein/ov schema nog beschikbaar.

Kan prima natuurlijk, tent stond nooit echt bomvol.
Heel af en toe wel, vorig jaar bij The Warning bijvoorbeeld. Of in 2024 de vrijdag toen er een flinke bui overkwam.

Maar ik snap de reden dan niet. De stages blijven dan toch op dezelfde plek? Alleen kunnen er minder mensen dan beschut staan als je het korter maakt.

• Leuk
Een vraag die ik niet in eerdere berichten en/of ervaringen terug kan vinden. Ik overweeg om het laatste stukje met de trein te reizen gezien je met ov en pendelbus Heerlen tot vlakbij campings kan komen. Zijn er hier ervaringen mee vanaf bijvoorbeeld Hoensbroek/Nuth met aankomst donderdagavond/vrijdagochtend en terug op zondagavond? Met name de terugweg op zondag na afloop van de Foo's vraag ik me af.

Wellicht ben ik te vroeg en komt trein/ov schema nog beschikbaar.
Ik zou in ieder geval overwegen de maandag er aan vaste plakken

• Leuk
Kan prima natuurlijk, tent stond nooit echt bomvol.
Hoe kom je daar nou bij?!
Ik heb de afgelopen niet zo drukke jaren voor Pinkpop diverse malen in een afgeladen volle tent gestaan en bij Purple Disco Machine vonden we het gewoon te druk worden en zijn we buiten de tent wat cocktails gaan pakken en daar verder gaan dansen.
Natuurlijk zijn er wel eens, vooral aan het begin van de dag, optredens waar niet veel volk op af komt, maar overall vind ik de tent prima van capaciteit en hangt er ook altijd een goede sfeer.

Hoe kom je daar nou bij?!
Ik heb de afgelopen niet zo drukke jaren voor Pinkpop diverse malen in een afgeladen volle tent gestaan en bij Purple Disco Machine vonden we het gewoon te druk worden en zijn we buiten de tent wat cocktails gaan pakken en daar verder gaan dansen.
Natuurlijk zijn er wel eens, vooral aan het begin van de dag, optredens waar niet veel volk op af komt, maar overall vind ik de tent prima van capaciteit en hangt er ook altijd een goede sfeer.
Ja het staat elke editie wel 2-3 keer vol natuurlijk. Maar bij Warhaus, Warpaint een pasr jaar terug (dat was echt treurig), Sticks, Benee en nog talloze anderen waren echt massa's ruimte. Vorig jaar leek de tent me trouwens ook al ietsje kleiner, je kan die toch makkelijk inkorten? Ik denk dat 5 a 10 meter weinig verschil gaat maken in beleving iig.

Users who are viewing this thread