Pinkpop 2026

Al het nieuws maakt wel nieuwsgierig. Megaveel zin in. Had zo 3 dagen kunnen gaan, maar de zaterdag ziet er echt super uit.

Ik heb hun (niet bewust gekozen) gezien en gehoord op Crammerock en dat was totaal not my cup of tea, het leek bijna één uur lang één en hetzelfde lang uitgesponnen nummer, bleek er achteraf toch een setlist te zijn van meerdere nummers :)
Maar inderdaad ieder zijn smaak, dus geniet er van als het voor jou één van de betere bands is ;)

PS: ik durf nu al voorspellen dat Jehnny Beth wel eens dé sensatie van de zaterdag wordt
Dat laatste zou best kunnen. Is nu tot 17.00 die dag eigenlijk het enige interessant dat er staat. Ze stond nog niet heel prominent op mijn lijstje, maar ga hier zeker wel heen.

Na the Cure zijn voor mij Franz Ferdinand en Haunted Youth de must sees. Vind het dus wel echt een zure clash.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Schoot me net te binnen, dat we nog niet eens een kluisje hadden gereserveerd, maar die zijn er gelukkig ook nog! Ben toch echt wel benieuwd hoe het met de verkoop staat.

Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Pinkpop de namen voor het nieuwe podium niet op de poster zet, en ook niet aankondigd als nieuwe namen?
Het zijn natuurlijk geen grote pubieks trekkers, maar wel gewoon artiesten die je een podium geeft op het festival zelf. Lijkt me voor zowel het festival als de artiesten goede reclame?

• Leuk
Op het hele weekend 1 echt vervelende overlap met White Lies - Good Neighbours. Verder her en der wel wat overlap, maar dat zijn vooral de "waar ben ik nu en waar heb ik zin in om naartoe te lopen" clashes. Of clashes waarbij het 50/50 kijken ook prima is.

Op het hele weekend 1 echt vervelende overlap met White Lies - Good Neighbours. Verder her en der wel wat overlap, maar dat zijn vooral de "waar ben ik nu en waar heb ik zin in om naartoe te lopen" clashes. Of clashes waarbij het 50/50 kijken ook prima is.
Voor mij een hele makkelijke keuze: White Lies. op LL weggelopen bij Good Neighbours, vrolijke autotune muziek zonder ziel,

• Leuk
Waarderingen: Festivallert
Tussen het Pinkpopplein (oude stage 4 locatie) en de kalmaanbaan/tuinterras zit een behoorlijke 'bos' / groenstrook.
Met de juiste snoei en rooi werkzaamheden en de nodige creativiteit zou je daar best nog wel wat vierkante meters chill en schaduw plekken kunnen creëren.
Hebben ze toch nog naar mij geluisterd.

• Leuk
Waarderingen: Roman
Hebben ze toch nog naar mij geluisterd.
Hehe. Ik vraag me wel af: Ik zie dat soort dingen altijd helemaal bezet, ook op andere plekken.
Wat zou er gebeuren als je dit steeds verder opvoerd? Zou uiteindelijk iedereen de hele dag in een hangmat liggen als je er voor iedereen een hebt? :P

Aangezien we hier toch over alles voorspellingen doen, laten we de (pijnlijke) clashes voorspellen!

Pretty Reckless vs. Sleep Theory vs. Yong Yello
Haunted Youth vs. Franz Ferdinand/IDLES
Wet Leg vs. HotWax
Sleep Theory vs. Yong Yello & Haunted Youth vs. Franz Ferdinand waren (helaas) juist ingeschat :ROFLMAO:

EDIT: Het was niet Sleep Theory, maar The Plot In You. Close enough

Laatst bewerkt:
  • Wow
Later vandaag nog even goed kijken maar denk dat ik weinig clashes heb. De veranderingen met meer ruimte zijn ook erg positief.

De site om kluisjes festival terrein te reserveren. Wij nemen er altijd 2 wel zo makkelijk en beste om ze van te voren al te fixen. Ze zijn vrijwel altijd uitverkocht.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll
Denk dat dit mijn spoorboekjes zullen worden per dag.

VR: Sleep Theory > The Pretty Reckless > The Vaccines > Roxy Dekker > Electric Callboy > The Plot In You > Zara Larsson > TOP (geen The Beaches 😥)
ZA: Giant Rooks > Triggerfinger > ? > The Haunted Youth > IDLES > Editors > Halsey > The Cure (geen Franz Ferdinand 😥)
ZO: Leila Lamb > Surprise / HotWax > White Lies > Tom Morello / Die Spitz > Royel Otis > Wet Leg > YUNGBLUD > Fat Dog > Foo Fighters
The Beaches en Electric Callboy had ik ook heel graag gezien. Aangezien ik Electric Callboy enkele jaren geleden heb gezien op PP denknik dit jaar te kiezen voor The Beaches. Maar het is een hele zure.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en MadMandra27
Tijdschema's! Altijd leuk om in te vullen, ook al ga ik niet. Eerlijk gezegd vind ik de line-up meevallen:

Vrijdag:
12:15 - 13:00: De Herfshane Band
13:00 - 13:45: Linka Moja
13:45 - 14:45: Natasha Beddingfield
14:50 - 15:50: The Pretty Reckless
15:50 - 16:30: Balu Brigada
16:30 - 17:00: Buffalo traffic Jam
17:00 - 18:00: Kingfishr
18:05 - 18:50: Ecca Vandal
18:50 - 19:50: The Beahces
20:35 - 21:35: The Plot in You
21:35 - 22:20: Zara Larsson
22:25 - 00:00: Twenty One Pilots

Zaterdag:
12:00 - 12:45: Hang Youth
12:45 - 13:15: Giant Rooks
13:20 - 14:20: Triggerfinger
14:30 - 15:15: Wodan Boys
15:15 - 16:15: Jehnny Beth
16:15 - 17:00: Leap (geen idee wat dit is)
17:00 - 18:00: The Haunted Youth
18:00 - 18:40: Franz Ferdinand
18:45 - 19:45: IDLES
19:50 - 20:50: Editors
20:55 - 21:55: Halsey
22:00 - 00:00: The Cure

Zondag:
12:00 - 12:45: Dadi Freyr
12:45 - 13:30: Leila Lamb
13:30 - 14:30: Dogstar
14:30 - 15:15: Hotwax
15:15 - 16:15: White Lies
16:15 - 17:00: Die Spitz
17:00 - 18:00: Tom Morello
18:00 - 18:25: Royel Otis
18:30 - 19:00: Wet Leg
19:35 - 20:35: Yungblud
20:35 - 21:30: Fat Dog
21:30 - 21:55: Di-Rect
22:00 - 00:00: Foo Fighters
Ik ga ook niet, maar zou me die zaterdag met exact dat schema heel goed vermaken. Zelfs op de drafbaan. :giggle:

Later vandaag nog even goed kijken maar denk dat ik weinig clashes heb. De veranderingen met meer ruimte zijn ook erg positief.

De site om kluisjes festival terrein te reserveren. Wij nemen er altijd 2 wel zo makkelijk en beste om ze van te voren al te fixen. Ze zijn vrijwel altijd uitverkocht.

Als ik me goed herinner, dan zijn deze nog vrij groot hé?

Users who are viewing this thread