Pinkpop 2026

Op zondag alleen vervelend dat Royel Otis en Tom Morello overlappen; maar dat wordt toch duidelijk Royel Otis voor mij. Wel een van de grootste redenen een kaartje voor de zondag te kopen.

Op zondag alleen vervelend dat Royel Otis en Tom Morello overlappen; maar dat wordt toch duidelijk Royel Otis voor mij. Wel een van de grootste redenen een kaartje voor de zondag te kopen.
Deze is echt ruk inderdaad voor de rest niet al te veel clashes

Timetable valt me erg mee qua clashes. Haunted Youth vs deel Franz Ferdinand is vervelend maar ook wel overkomelijk die 20 minuten.
HAEVN vs Triggerfinger is jammer maar net waar de zin naar is op dat tijdstip.
Tom Morello vs Royel Otis wel jammer maar gaat zeker Tom morello worden in de TENT! dat gaat intens worden.

Verder zie je nu wel de invloed van Ide vermoed ik met 4.000 m2 extra ruimte in verschillende vormen en meer randprogramma. Zo gaat het meer lijken op dtrh / werchter met meer te doen. Toch wel knap gedaan en ben oprecht enthousiast! Benieuwd naar de plattegrond, die heb ik nog niet gevonden.

Echt geen enkele harde clashes voor de dag dat ik ga, ook wel lekker!

Wordt dan:
Giant Rooks > ? > Wodan Boys > Jehnny Beth > LEAP > The Haunted Youth > Franz Ferdinand > IDLES > Editors > Wachten > The Cure

Verder nog een beetje jammer dat Stage 4 er een beetje in lijkt te schieten voor mij op zondag. Hot Wax en Die Spitz misschien nog deels pakken. Sofia Camara had nog gepast, maar dat leek me op het eerste oor niet heel interessant.

Grappig dat dat voor eenieder precies omgekeerd kan zijn. Heb ze vorig jaar gezien en was erg tof maar zou nu kiezen voor Tom Morello - nooit gezien en in de tent lijkt me dat fantastisch.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Landgraver
Wtf hoe kan alle grote internationale sub/noord heads maar 1 uur krijgen en Di-Rect wat al een schande is dat ze die positie krijgen ook nog meer dan 1 uur spelen. Voor de rest is het wel top!
Haha zie nu inderdaad dat zij langer spelen dan Yungblud

Op het eerste gezicht lijkt het een heel logische indeling! Ik kan het meeste wat ik wil zien wel kunnen zien!

Denk dat die leeuw ook Rowwen Heze is. Is exact dezelfde leeuw als limburgse vlag.

Verder heb ik ook weinig clashes op die van Tom Morello en Royel Otis na.

En Roxy Dekker zo laat op de main???? vind ik ook vrij schandalig

Twijfel ook tussen Tom morello en Royel Otis. Tom is een held, maar setlist lijkt toch wel matig te zijn naar mijn idee

Als ik zou gaan:

VR: Sleep Theory > Pretty Reckless > The Vaccines > Kingfishr > Electric Callboy > The Plot In You > 21 Pilots

ZA: Hang Youth > Triggerfinger > Wodan Boys > LEAP > Haunted Youth > Franz Ferdinand > IDLES > Editors > Soulwax > The Cure

ZO: Hotwax > White Lies > Die Spitz > Tom Morello/Royel Otis > Wet Leg > Fat Dog > Foo Fighters

Zou me alle dagen van begin tot eind helemaal prima kunnen vermaken, dat is de laatste jaren wel eens anders geweest. Dat gezegd hebbende krijg ik er alleen wel een beetje gedateerd gevoel van, deze line up.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Users who are viewing this thread