Pinkpop 2026

Thuis wordt er ook heel positief gereageerd op het wijnrestaurant, zelf zie ik me daar geen 1,5 uur verblijven, maar toch weer een leuke toevoeging!

Denk dat dit mijn spoorboekjes zullen worden per dag.

VR: Sleep Theory > The Pretty Reckless > The Vaccines > Roxy Dekker > Electric Callboy > The Plot In You > Zara Larsson > TOP (geen The Beaches 😥)
ZA: Giant Rooks > Triggerfinger > ? > The Haunted Youth > IDLES > Editors > Halsey > The Cure (geen Franz Ferdinand 😥)
ZO: Leila Lamb > Surprise / HotWax > White Lies > Tom Morello / Die Spitz > Royel Otis > Wet Leg > YUNGBLUD > Fat Dog > Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Denk dat dit mijn spoorboekjes zullen worden per dag.

VR: Sleep Theory > The Pretty Reckless > The Vaccines > Roxy Dekker > Electric Callboy > The Plot In You > Zara Larsson > TOP (geen The Beaches 😥)
ZA: Giant Rooks > Triggerfinger > ? > The Haunted Youth > IDLES > Editors > Halsey > The Cure (geen Franz Ferdinand 😥)
ZO: Leila Lamb > Surprise / HotWax > White Lies > Tom Morello / Die Spitz > Royel Otis > Wet Leg > YUNGBLUD > Fat Dog > Foo Fighters
Oké, als ik dit zie dan word ik wel echt enthousiast. Denk dat ik eigenlijk niet mag klagen van het blokkenschema, als ik het zo objectief bekijk :ROFLMAO: Zin in!

Tijdschema's! Altijd leuk om in te vullen, ook al ga ik niet. Eerlijk gezegd vind ik de line-up meevallen:

Vrijdag:
12:15 - 13:00: De Herfshane Band
13:00 - 13:45: Linka Moja
13:45 - 14:45: Natasha Beddingfield
14:50 - 15:50: The Pretty Reckless
15:50 - 16:30: Balu Brigada
16:30 - 17:00: Buffalo traffic Jam
17:00 - 18:00: Kingfishr
18:05 - 18:50: Ecca Vandal
18:50 - 19:50: The Beahces
20:35 - 21:35: The Plot in You
21:35 - 22:20: Zara Larsson
22:25 - 00:00: Twenty One Pilots

Zaterdag:
12:00 - 12:45: Hang Youth
12:45 - 13:15: Giant Rooks
13:20 - 14:20: Triggerfinger
14:30 - 15:15: Wodan Boys
15:15 - 16:15: Jehnny Beth
16:15 - 17:00: Leap (geen idee wat dit is)
17:00 - 18:00: The Haunted Youth
18:00 - 18:40: Franz Ferdinand
18:45 - 19:45: IDLES
19:50 - 20:50: Editors
20:55 - 21:55: Halsey
22:00 - 00:00: The Cure

Zondag:
12:00 - 12:45: Dadi Freyr
12:45 - 13:30: Leila Lamb
13:30 - 14:30: Dogstar
14:30 - 15:15: Hotwax
15:15 - 16:15: White Lies
16:15 - 17:00: Die Spitz
17:00 - 18:00: Tom Morello
18:00 - 18:25: Royel Otis
18:30 - 19:00: Wet Leg
19:35 - 20:35: Yungblud
20:35 - 21:30: Fat Dog
21:30 - 21:55: Di-Rect
22:00 - 00:00: Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: Processierups
De Sun Stage/Desperados; wat en waar is dat? Zie dat Jet van de Steen daar nog staat op zondag; perfect om mogelijk Beppie Kraft te ontwijken.

Die Sun Stage x Desperados is wel echt een goede toevoeging aan Pinkpop. Kan je acts op programmeren die te klein zijn voor de grotere podia, maar je spreekt daar wel de jeugd mee aan. Ook kan je acts na 1/2 jaar laten terugkomen bij groot succes.

Zaterdag MUST was voor ons Jenny Beth, Idles, Editors en The Cure.
Triggerfinger, en Wodan Boys kunnen ook, dus mooie extra's.
Tussendoor ver uit de buurt blijven van The Haunted Youth en dan maar wat Franz Ferdinand op afstand bekijken.

Vr: Sleep Theory- Pretty Reckless- The Vaccines- Kingfishr- Electric Callboy- Teddy Swims- Zara Larsson- Twenty One Pilots
Jammer van The Plot In You had ik graag willen zien maar goed soms moet je je vriendin ook wat gunnen.

Za: Haunted Youth- Franz Ferdinand- IDLES- Editors- Halsey- The Cure
Dag begint laat jammer maar zit weinig tussen voor mij in het begin van de dag.

Zo: Dogstar-(Hotwax)-White Lies- Die Spitz- Tom Morrelo- (Wet Leg)- Yungblud- Fat Dog- Foo Fighters
tussenhaakjes zit ik nog over te twijfelen.

Dit zegt ook wel genoeg over de Line-up want dit zijn buiten de zaterdag begin middag goed gevulde schema's dus top heb er zin in!

Ik heb hun (niet bewust gekozen) gezien en gehoord op Crammerock en dat was totaal not my cup of tea, het leek bijna één uur lang één en hetzelfde lang uitgesponnen nummer, bleek er achteraf toch een setlist te zijn van meerdere nummers :)
Maar inderdaad ieder zijn smaak, dus geniet er van als het voor jou één van de betere bands is ;)

PS: ik durf nu al voorspellen dat Jehnny Beth wel eens dé sensatie van de zaterdag wordt

Meer dan prima zaterdag voor mij:
Hang Youth, Triggerfinger (vanaf een afstand), Wodan Boys, Jehnny Beth, The Haunted Youth (hoogtepunt), hapje doen, Idles, Editors (vanaf een afstand), Soulwax, The Cure

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal en B0G5
Ik heb hun (niet bewust gekozen) gezien en gehoord op Crammerock en dat was totaal not my cup of tea, het leek bijna één uur lang één en hetzelfde lang uitgesponnen nummer, bleek er achteraf toch een setlist te zijn van meerdere nummers :)
Maar inderdaad ieder zijn smaak, dus geniet er van als het voor jou één van de betere bands is ;)

PS: ik durf nu al voorspellen dat Jehnny Beth wel eens dé sensatie van de zaterdag wordt
Snap wat je bedoelt over de 'oude' nummers. Veelal hetzelfde tempo vooral. Nieuwe nummers bieden gelukkig wat meer variatie. Ook in tempo, maar ook heavier. Desalniettemin kan het dan nog steeds niet je ding zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en B0G5

Users who are viewing this thread