Pinkpop 2026

Nou nou, de pinkpop zondag van 2025 mocht er ook zeker zijn met Muse-Korn-Biffy Clyro-Kaiser Chiefs-DeWolff- The Boxer Rebellion- The Warning
Precies mijn lijstje van die dag!
Die dag is denk ik ook de opmaat voor dit jaar geweest.. er heerste die zondag weer een ouderwets goede sfeer, en zijn er weer een paar hoogtepunten aan de geschiedenis van Pinkpop toegevoegd

Waarmee we ook kunnen aansnijden dat naast het tijdschema de plattegronden ook wel online mogen 😉

Voordat het straks gaat ontsporen; dit was gewoon een grapje dat in mijn omgeving vaker gemaakt wordt in gevallen als "is die van jou?" "Nee, van ons".

Anyway, geen voorzet voor een escalatie of wat dan ook. Het ging juist zo lekker ;).
Van jou, van mij, van ons allebei!

Nou nou, de pinkpop zondag van 2025 mocht er ook zeker zijn met Muse-Korn-Biffy Clyro-Kaiser Chiefs-DeWolff- The Boxer Rebellion- The Warning
Dat is waar, maarja Korn kon ik niet zien want wilde bij Muse in het voorvak. Ik vind het nog steeds jammer dat ze Korn niet gewoon voor Muse op Main hebben gezet en Dean Lewis de South laten afsluiten.

2 / 3 dagen met vuurwerk!
laatste dag is sowieso afsluiting met vuurwerk normaal gezien
al zegt de aanvraag letterlijk : melding vuurwerk 21 juni 2026 Pinkpop (Foo Fighters)
en de andere letterlijk : melding vuurwerk 19 juni 2026 (21 Pilots show Pinkpop)

Ben toch ook wel weer benieuwd wat het Pinkpop biertje dit jaar gaat zijn. Ik moet eerlijk zeggen als craftbeer liefhebber, dat ze me elk jaar tot nu toe kunnen bekoren. Meestal is het ABV laag, dus misschien een summer blond oid?!

• Leuk
Waarderingen: Landgraver

2 / 3 dagen met vuurwerk!
Het lijkt een onnodig artikel, maar het toont goed aan dat je tegenwoordig als festivalorganisatie voor alles en nog wat een vergunning moet aanvragen.

Aangezien het allemaal onder de openbare administratie valt, kost het ook veel tijd en geld. Zo weet je meteen waar je ticketcentjes naartoe gaan.

Het lijkt een onnodig artikel, maar het toont goed aan dat je tegenwoordig als festivalorganisatie voor alles en nog wat een vergunning moet aanvragen.

Aangezien het allemaal onder de openbare administratie valt, kost het ook veel tijd en geld. Zo weet je meteen waar je ticketcentjes naartoe gaan.
Laat ik het zo zeggen: alle regels, ook in relatie tot vergunningen voor vuurwerk, zijn in bloed geschreven...

Users who are viewing this thread