Pinkpop 2026

om een of andere reden wordt ik daar heel onrustig van, er zit iets in wat ik niet prettig luisteren vind.
Zelfde heb ik ook met Ski Aggu, Fat Dog, Yong Yello, Hang Youth en Haunted Youth. Zal een persoonlijk smaak kwestie zijn waarom die niet lekker vallen qua gehoor.
The beaches goeie tip @elo

young yello vind ik dan ook wel weer geniaal, belgische rap, grappig accent. ga die zeker wel even checken haha!
kingfishr soort budget mumford&sons 2.0.
sleep theory is mij wat te heftig voor op de middag.

kingfishr soort budget mumford&sons 2.0.

Haha. Leuk dat je het zo beoordeeld.

Ik vind Kingfishr persoonlijk 10x beter dan M&S hoor. Als ik M&S hoor op de radio, kan ik eigenlijk nooit op de titel van de plaat komen, omdat ik al hun hits zo op elkaar vind lijken. Van Kingfishr heb ik nu al een veel bredere catalogus gehoord, en ze komen pas net kijken (in vergelijking met M&S)

Haha. Leuk dat je het zo beoordeeld.

Ik vind Kingfishr persoonlijk 10x beter dan M&S hoor. Als ik M&S hoor op de radio, kan ik eigenlijk nooit op de titel van de plaat komen, omdat ik al hun hits zo op elkaar vind lijken. Van Kingfishr heb ik nu al een veel bredere catalogus gehoord, en ze komen pas net kijken (in vergelijking met M&S)
Kingfishr is live ook ontzettend sterk plus dat ik het super sympathieke jongens vind

Ben er 1x geweest voor een bijeenkomst van mijn werk, was goed verzorgd, geen idee hoe de hotelkamers zijn raadpleeg eens de reviews. Mooie omgeving.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik vind kingfishr nou precies wat mumford and sons wilt zijn maar niet lukt het moderniseren van folk muziek met meer variatie. Mumford heeft 2 goeie albums uitgebracht en wou toen vernieuwd maar kwam 0.0 van de grond af en nu gaan ze weer steeds meer terug naar het oude werk

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Ik vind kingfishr nou precies wat mumford and sons wilt zijn maar niet lukt het moderniseren van folk muziek met meer variatie. Mumford heeft 2 goeie albums uitgebracht en wou toen vernieuwd maar kwam 0.0 van de grond af en nu gaan ze weer steeds meer terug naar het oude werk
Ben het hier wel grotendeels mee eens maar dan moet ik ook zeggen dat ik die eerste 2 albums echt meesterwerken vind. Laatste werk vind ik overigens ook niet slecht.

Is iemand bekend met de abdij hotel Rolduc in Kerkrade, vanaf daar is het toch maar een klein stukje naar Pinkpop?
Fietsen kan prima, als in, wel een aardig stuk (half uurtje) met wat hoogtemeters, maar het kan wel. Eventueel ook nog de trein vanaf Kerkrade Centrum.

In het abdij zat mijn middelbare school. Erg mooie omgeving ook. Als je 's ochtends nog even wat biertjes eruit wil wandelen, is een rondje door het bos een aanrader.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Fietsen kan prima, als in, wel een aardig stuk (half uurtje) met wat hoogtemeters, maar het kan wel. Eventueel ook nog de trein vanaf Kerkrade Centrum.

In het abdij zat mijn middelbare school. Erg mooie omgeving ook. Als je 's ochtends nog even wat biertjes eruit wil wandelen, is een rondje door het bos een aanrader.
ik dacht 's morgens wat biertjes te gaan proeven in de abdij ;) 🍻🍻

• 100
Waarderingen: EFDEE en DennisvdBr

Users who are viewing this thread