Pinkpop 2026

Jij bent de planner van Pinkpop?! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Bedoelde in die Clashfinder, als we die toch een plekje moeten geven op het terrein en het moet op de hoofdpodia dan maar meteen als eerste. Scheelt weer in de portemonnee door langer op de camping te blijven. Dit jaar oprecht kudo's aan de planners, als ze ervoor zorgen dat dezelfde genre acts niet tegelijkertijd spelen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Bedoelde in die Clashfinder, als we die toch een plekje moeten geven op het terrein en het moet op de hoofdpodia dan maar meteen als eerste. Scheelt weer in de portemonnee door langer op de camping te blijven. Dit jaar oprecht kudo's aan de planners, als ze ervoor zorgen dat dezelfde genre acts niet tegelijkertijd spelen.
Heel fijn idd dat er dit jaar niet veel NL opvulling is en dat 073, kom je toevallig uit 's-Hertogenbosch?

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
De tent en stage 4, daar zal nog het nodige qua planning te doen zijn.
North en South zijn naar mijn idee bij de eerste en vóór de tweede drop al ingedeeld.
Je wil als artiest niet tot eind april wachten, om te horen wanneer je het podium mag bestijgen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Van wat ik me nog kan herinneren, kreeg Pearl Jam in 2022 op PP ook 2,5 speeltijd. Echter stopten ze al om half 12. Dus een totale speeltijd van 2 uur, alsnog lang genoeg.
Om die tijd te vullen werden er foto's uit de oude doos gehaald, werd voor de zoveelste keer teruggeblikt op 'de sprong' en bestond de toegift grotendeels uit covers. Heel gezellig allemaal, maar ook wel wat overbodig. Ik heb ze beter gezien dan de laatste keer op Pinkpop.

Voor The Cure (net als voor een Radiohead of Nick Cave) is 2 uur wel het minimum hoor.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever en Timmetje
Er word hier vaak gemopperd over geen alternatief tijdens headliner, ik zie dat TOP ook geen alternatief heeft op Werchter.. er dan maar vanuit gaan dat dit op pinkpop ook niet gaat gebeuren! Ondanks dat er meer namen op het affiche staan dit jaar

Er word hier vaak gemopperd over geen alternatief tijdens headliner, ik zie dat TOP ook geen alternatief heeft op Werchter.. er dan maar vanuit gaan dat dit op pinkpop ook niet gaat gebeuren! Ondanks dat er meer namen op het affiche staan dit jaar
Zo benieuwd... Maar moet kunnen 21 acts op 1 dag tussen 12:00 en 00:00

5 op Zuid
5 op Noord
6 in tent
5 op Stage 4
maar zal wel een clash festijn worden

Daar ben ik dit jaar ook wel een beetje bang voor. Nog nooit zoveel gehad dat ik wil zien in al die jaren, dus de kans op teleurstellingen bij het blokken schema is ook wel weer heel groot.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Zo benieuwd... Maar moet kunnen 21 acts op 1 dag tussen 12:00 en 00:00

5 op Zuid
5 op Noord
6 in tent
5 op Stage 4
maar zal wel een clash festijn worden
ja, dat dus.
En keuzes maken, op basis van aankomende timetable.
En heul, heul, heul veul Setlisten luisteren.

Er komt nog een alternatief in Klub C voor Twenty One Pilots op Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
ja, dat dus.
En keuzes maken, op basis van aankomende timetable.
En heul, heul, heul veul Setlisten luisteren.
qua clashes gaat het lastig worden, maar wellicht ga ik het zo simpel mogelijk houden met veel Zuid en Noord... (en zaterdag waarschijnlijk uurtje eerder het bed opzoeken)

• Wow
Waarderingen: Bassie78
... (en zaterdag waarschijnlijk uurtje eerder het bed opzoeken)
Wel zo voordelig..............

"Wat weet u eigenlijk over de bierprijzen?"

Gaan we dit jaar weer fors meer betalen voor een natje en een droogje?

Pinkpop stookt er een kleine 80.000 liter diesel doorheen in zo'n weekend. Met de huidige prijzen is dat toch al gauw een tegenvaller van een 55K.
Maar ook toeleveranciers hebben hiermee te maken.

Wat denken jullie, gaan we dit terug zien in de prijzen?

Pinkpop stookt er een kleine 80.000 liter diesel doorheen in zo'n weekend. Met de huidige prijzen is dat toch al gauw een tegenvaller van een 55K.

Zaken waar ik geen vat op heb, daar maak ik me niet druk om en 10 cent meer voor een biertje boeit me totaal niet. Op festivals let ik eigenlijk nooit op de centen, dat doe ik wel weer als ik thuis ben.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Denk het wel,ook zonder de huidige oorlogsperikelen zullen de cateringprijzen omhoog gaan.

Het inluisteren is bij mij nu echt begonnen en ik moet zeggen, in die laatste drop zitten er ook nog veel bands die ik wel kan pruimen. Had nog nooit van Leila Lamb gehoord, maar die wil ik wel checken hoor 👀

Users who are viewing this thread