Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor het eerst dat ik een live show van ze met een beetje aandacht bekijk. Het kan ook bijna niet anders maar er komt wel heel veel van een bandje, zeg.
Voor het eerst dat ik een live show van ze met een beetje aandacht bekijk. Het kan ook bijna niet anders maar er komt wel heel veel van een bandje, zeg.
Ik heb paar stukjes van de liveshow van 21P zitten kijken maar het overtuigd mij nog niet echt eerlijk gezegd. Misschien is dit echt iets wat je live moet zijn en ik wil het ook graag geloven, maar op het moment hoop ik dat er toch iets van een alternatief tijdens of overlapt met de headliner.
Ik heb paar stukjes van de liveshow van 21P zitten kijken maar het overtuigd mij nog niet echt eerlijk gezegd. Misschien is dit echt iets wat je live moet zijn en ik wil het ook graag geloven, maar op het moment hoop ik dat er toch iets van een alternatief tijdens of overlapt met de headliner.
Live is het sowieso 3x beter, ben 6x naar ze geweest. En ben elke keer nog overdonderd door de liveshow. Vind lang niet altijd alle nrs op de plaat even mooi, maar live komt eigenlijk wel alles uit de verf.
Net als rammstein, ookal vind je niet alle nrs leuk, de show maakt het altijd goed.
Ik ga zondag. Wat ik in ieder geval wil zien is Wet Leg, Royel Otis, Fat Dog, Tom Morello. Good Neighbours en Bente als het kan ook Het afsluitend duo Yungblud en Foo Fighters vind ik meer dan oke. En van de Stage 4 namen wel benieuwd naar Die Spitz, Hot Wax, Leila Lamb en Naft.
Vanavond in Metropool naar Leap, stage 4 naam op de zaterdag en klinkt op plaat erg goed. Ik zal jullie laten weten of het de overtocht naar dat podium waard is op die al erg goede zaterdag.