Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie er geen grote namen meer bijkomen. Volgens mij komt alleen Stage 4 er nog bij en spelen de Foo's een lange headlineset. Di-rect staan waar ze staan, anders hadden ze dat niet gezegd.
Kans is groot dat je gelijk hebt hoor. Ik vond het gewoon leuk om mijn gedachtespinsel hier even te delen. Die telling qua missende namen i.c.m. dat 'gat' op die zondagposter gaf mij voer voor speculeren
Kans is groot dat je gelijk hebt hoor. Ik vond het gewoon leuk om mijn gedachtespinsel hier even te delen. Die telling qua missende namen i.c.m. dat 'gat' op die zondagposter gaf mij voer voor speculeren
Ook al is er hier duidelijk gezegd van niet. Blijven in die cirkel van hoop.
Zondag heb je gewoon lange slots van oa Foo's en Yungblud. Er is gewoon geen plek meer voor.
Precies, ben ik volledig met je eens.
Als je in een interview zelf (Di-rect) bekend maakt dat de Foo's de laatste klanken vanaf de overkant kunnen horen, dan moet je als PP ook niet kinderachtig zijn in volgorde en dikgedrukte namen.
Dat kun je als serieus festival niet maken natuurlijk. Wat moet die boeker van Jade of Wet Leg wel niet denken als ze die poster zien met hun eigen naam onder Di-Rect haha.
Productioneel? Ik weet dat die vorig jaar op Werchter aan kwam met best heel wat trucks. Bovendien gebrand met zijn eigen logo en al . Nog niet vaak gezien.