Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, snap het. Maar de namen die daar nu staan zijn zeker niet kleiner dan de laatste 2 Barn namen. (Minder toffe namen, dat wel, maar dat is smaak natuurlijk).
Wel erg benieuwd of dit de verkoop nog een boost gaat geven. Ik zie de bezoeker die nog twijfelt tussen weekendje RW of PP nu ook niet eens die zwier richting PP maken.
Valt nog mee als je nog een FF en Yungblud daarboven kan zetten. Die laatste komt zelfs als top of the bill voor een PkP dag opdraven.
Enige waar ik van moet fronsen is die hoge spot voor Franz Ferdinand. Dat zou niet meer dan een opvulnaam mogen zijn tegenwoordig. En de spot van Royel Otis, maar die lijken overal (en ook op RW) erg hoog te staan...
Denk dat Pinkpop het gewoon prima gedaan heeft dit jaar, denk dat Pinkpop niet het festival is van de grote ontdekkingen . En de stage 4 namen komen nog dus daar kan altijd nog een verrassing of ontdekking tussen zitten.
Yungblud staat eronder, dat is juist het frappante. Maar deze discussie hebben we maanden terug al gevoerd dus niet echt nodig om te herhalen. Klein smetje op een verder fijn affiche.
Veronderstel gewoon dat Yungblud zal subben eigenlijk. Zeker nu ik die nieuwe poster / lineuppagina zie. Die wordt duidelijk als tweedegrootste van de dag gepresenteerd. Vind het gewoon bijzonder hoe deze lineup, die zondag met name, nog niet uitverkocht is. Is FF/Yungblud/Di-rect niet het summum voor de gemiddelde Pinkpopper? Of heb ik dat na al die jaren verkeerd ingeschat dan.
Veronderstel gewoon dat Yungblud zal subben eigenlijk. Zeker nu ik die nieuwe poster / lineuppagina zie. Die wordt duidelijk als tweedegrootste van de dag gepresenteerd.
De lange concerttraditie van De Kuip eindigde in 2025 met drie uitverkochte shows van DI-RECT, een eer van jewelste. Een andere historie, die van iconische Haagse gitaarbands, leeft dapper voort. Al ruim een kwarteeuw leggen deze muzikale veelvraten de lat steeds weer hoger, geïnspireerd door alles dat rockt: U2, The Who en stadsgenoten Golden Earring, of juist The War On Drugs. Die ondeugende punkrockband uit 1999 bouwt ondertussen gestaag verder aan een onverwoestbaar repertoire. Over ‘Soldier On’ gesproken; DI-RECT voegt de daad bij het woord.
Voor degenen die ze niet kennen; U2-The Who- Golden Earring en The war on Drugs in 1! gaat dat zien
De flauwe grappen even opzij;
Deze line-up van Pinkpop is een mooie weg naar boven. De dagen zitten prima in elkaar met een mooie mix!
Die zaterdag is gewoon nice en ik zou me er prima kunnen vermaken. Allemaal bands die ik superveel heb geluisterd. Jammer dat ze er niet 2 of 3 vernieuwende namen hebben.
Die zaterdag is gewoon nice en ik zou me er prima kunnen vermaken. Allemaal bands die ik superveel heb geluisterd. Jammer dat ze er niet 2 of 3 vernieuwende namen hebben.
Dat is natuurlijk wel een forum dingetje, maar de gemiddelde festivalbezoeker zal dit toch een prima line up vinden. Hoop dan ook voor PP dat ze goed verkopen, want anders zie ik het somber in voor ze.
Had toch eerder Teddy Swims op die spot verwacht; is groter dan Zara in mijn beleving... En hieronder staan dan ook wel nog Editors, Teddy Swims & YUNGBLUD; kan slechter als je de bovenste 3 namen per dag bekijkt. En zeker de bovenste 4 vind ik bij zaterdag en zondag prima ook nog!