Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is hier al eerder besproken. Ze hebben een festivaltourposter gedeeld met nog wat weggestreepte data. PP zou hier prima tussen kunnen passen.
Heb ze gisteren gezien. Zoals altijd erg goed en strak, ruim anderhalf uur gespeeld. Als sub missen ze alleen wel wat hits en is de productie wat karig.
Zijn er überhaupt nog mensen op dit forum die afhankelijk zijn van de tweede drop namen of ze gaan ofniet?
Alle genoemde namen kunnen mij iig niet bekoren! Jaah Alter Bridge zou fenomenaal zijn! Zou voor de vrijdag nog wel een klassieker willen maar dat gaat helaas niet meer
Zijn er überhaupt nog mensen op dit forum die afhankelijk zijn van de tweede drop namen of ze gaan ofniet?
Alle genoemde namen kunnen mij iig niet bekoren! Jaah Alter Bridge zou fenomenaal zijn! Zou voor de vrijdag nog wel een klassieker willen maar dat gaat helaas niet meer
Hier hebben we onze weekend tickets, maar het kan zomaar nog wat mensen van onze vroegere groep overtuigen om toch te gaan, die nu nog net aan twijfelen.. (maar dat zijn weer geen mensen op dit forum )
Tickets al in de pocket hier, maar als Pinkpop-liefhebber hoop ik wel op nog wat grote(re) namen zodat Pinkpop voldoende tickets schuift en in de toekomst ook in deze grootorde kan blijven meedoen
Ik denk niet dat ze verwacht hadden dat er op dit moment nog niets uitverkocht zou zijn op de grote Mojo-festivals.
Maar hadden ze met de namen die ze konden boeken heel veel andere keuzes dan de programma's die ze nu op PP, DTRH en LL hebben neergezet?
Ik denk niet dat ze verwacht hadden dat er op dit moment nog niets uitverkocht zou zijn op de grote Mojo-festivals.
Maar hadden ze met de namen die ze konden boeken heel veel andere keuzes dan de programma's die ze nu op PP, DTRH en LL hebben neergezet?
En dan valt de vrijdag op Pinkpop tegen omdat de headliner vrij last minute heeft afgezegd. Kan me hooguit een Gorillaz bedenken die ze van bks hadden moeten binnenslepen voor bijvoorbeeld Lowlands.
Pinkpop was wat hun zorgenkindje. Daar hebben ze dan hun droomheadliner, die heeft minder effect dan gehoopt.
En dan blijven de andere festivals ook nog wat achter (al blijft de prono ook wel dat ze daar nog uitverkopen).
Pinkpop was their problem child. So there they have their dream headliner, which isn't as effective as they'd hoped.
And then the other festivals also lag behind a bit (although the prediction remains that they still sell out).
Found it interesting that most felt that Foo Fighters were the biggest headliner anywhere this summer however they always seemed like a band that if you’d wanted to see you could have many times as they constantly tour. Guess that shows in the fact their day hasn’t sold out at NOS or Mad Cool either