Pinkpop 2026

Genoeg mooie stage 4 namen dus voor Pinkpop hopelijk nemen ze een aantal over van Rock Werchter

The Gathering 20 juni in Frankrijk ! Ze waren al NL zomer exclusief in Leeuwarden maar nu kunnen we alle twijfels wegnemen!

Haha waarschijnlijk wel The Reytons schreeuwt wel echt pinkpop. Zou house of protection wel echt nice vinden
Ja en zijn overpass ook, terwijl Keo en Cardinals vele malen interessanter zijn. Einde van de maand zullen we het wel weten :)

Ik hoop nog steeds (als die hard fan) op een terugkeer van The Prodigy op Pinkpop. Laatste keer was 2010. Sinds het wegvallen van Keith is het echt niet minder geworden. Met in april een volledig uitverkochte UK Arena tour, een vrijwel memorabele show op Glastonbury (Other stage) in 2025 en überhaupt nog een bizar waanzinnige live act, zou dit de perfecte Noord afsluiter zijn voor de zaterdag. Lekker stampen en springen tijdens de zonsondergang..
Er is plek in het schema (Alhoewel zij zich daar niet echt om bekommeren, wat wel of niet netjes in het schema past), ze doen enkele festivals aan (waaronder Werchter) en zou een prima voorbereiding zijn op hun Warriors Dance festivals (waarvan ikzelf in Milton Keyness zal zijn)..
Ik snap dat ze hier in NL bij lange na niet meer zo groot zijn als in de UK, maar toch... Kom op....

Einde pleidooi..

Voor de rest ben ik vooral benieuwd wat er op stage 4 geprogrammeerd gaat worden.

Ik hoop nog steeds (als die hard fan) op een terugkeer van The Prodigy op Pinkpop. Laatste keer was 2010. Sinds het wegvallen van Keith is het echt niet minder geworden. Met in april een volledig uitverkochte UK Arena tour, een vrijwel memorabele show op Glastonbury (Other stage) in 2025 en überhaupt nog een bizar waanzinnige live act, zou dit de perfecte Noord afsluiter zijn voor de zaterdag. Lekker stampen en springen tijdens de zonsondergang..
Er is plek in het schema (Alhoewel zij zich daar niet echt om bekommeren, wat wel of niet netjes in het schema past), ze doen enkele festivals aan (waaronder Werchter) en zou een prima voorbereiding zijn op hun Warriors Dance festivals (waarvan ikzelf in Milton Keyness zal zijn)..
Ik snap dat ze hier in NL bij lange na niet meer zo groot zijn als in de UK, maar toch... Kom op....

Einde pleidooi..

Voor de rest ben ik vooral benieuwd wat er op stage 4 geprogrammeerd gaat worden.
Ik hoop met je mee!

• Leuk
Waarderingen: Bassie78

Einde pleidooi..

Ik volg ze niet echt meer, maar had juist gedacht dat dit nog steeds wel een headliner zou zijn. Ik zou het zelf in elk geval heel gaaf vinden als ze nog eens komen.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78

Einde pleidooi..

Als Prodigy fan denk ik niet dat dit de ontbrekende naam is...zie geen reden om deze nog niet aan te kondigen...zekers niet als ze dan al aangekondigd zijn op werchter...

Pinkpop maakt doorgaans geen losse namen bekend, daarom zou The Prodigy mogelijk nog niet gevallen zijn, mocht deze überhaupt geboekt zijn. (Wat ik wel mag hopen)

Het net rond het festival seizoen is zich langzamerhand aan het sluiten en de dikke vissen zijn her en der al binnen gehengeld. Ik verwacht dan ook geen dikke internationale namen meer in Landgraaf.
Deze hebben grotendeels allemaal al plek op Europese podia en hun speeldata gedeeld.

De pareltjes en de bijvangst, daar verwacht ik nog wel het één en ander.

Oh, ik dacht dat Halsey al op DTRH of BKS staat?

Halsey kan dan alleen op de zaterdag btw. Vrijdag Southside, zondag Hurricane
Zou dan wel uitkomen met de bewering van @Bassie78 zijn maat. Die zei dat er op zaterdag nog een sub bij komt.

Ik kende Halsey eigenlijk niet, en heb het even zitten luisteren en ken alleen de bekendste die in samenwerking is met the Chainsmokers. Rest totaal onbekend.
Toch heeft ze veel streams en pakt ze hoge posities op andere festivals. Meestal heb ik toch ook wel dat ik 3 of 4 nummers ken van gehoor, maar halsey heb ik dan toch ff helemaal gemist

Zou dan wel uitkomen met de bewering van @Bassie78 zijn maat. Die zei dat er op zaterdag nog een sub bij komt.

Ik kende Halsey eigenlijk niet, en heb het even zitten luisteren en ken alleen de bekendste die in samenwerking is met the Chainsmokers. Rest totaal onbekend.
Toch heeft ze veel streams en pakt ze hoge posities op andere festivals. Meestal heb ik toch ook wel dat ik 3 of 4 nummers ken van gehoor, maar halsey heb ik dan toch ff helemaal gemist
If I Can't Have Love, I Want Power is een sterk album. Badlands en Manic bevatten leuke singles ook, dus zou er heel blij mee zijn!

Users who are viewing this thread