Pinkpop 2026

Maken zij nieuwe muziek dan? Ik hoor steeds over headliner, maar naar mijn idee zijn zij niet gegroeid na hun laatste Pinkpop optreden, of ik heb dat mis.
Klopt, de zanger is zelf met een solo uitstapje bezig (geweest)

Hoewel ik ze wel geweldig vind.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Maken zij nieuwe muziek dan? Ik hoor steeds over headliner, maar naar mijn idee zijn zij niet gegroeid na hun laatste Pinkpop optreden, of ik heb dat mis.
Daarom lees ik het ook dat het voorstel is dat ze even weg blijven, zodat ze daarna met nieuwe muziek als headliner komen.

Maar snap Pinkpop wel. NBT staat op Hurricane/Southside niet eens in de grote letters. Je krijgt dus een band die hier bijna headliner is voor de prijs van een dagprogramma (tenzij ze een apart NL-tarief hebben?). Is natuurlijk erg verleidelijk om daar keer op keer op in te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Daarom lees ik het ook dat het voorstel is dat ze even weg blijven, zodat ze daarna met nieuwe muziek als headliner komen.

Maar snap Pinkpop wel. NBT staat op Hurricane/Southside niet eens in de grote letters. Je krijgt dus een band die hier bijna headliner is voor de prijs van een dagprogramma (tenzij ze een apart NL-tarief hebben?). Is natuurlijk erg verleidelijk om daar keer op keer op in te gaan.
Ja dan moeten ze idd eerst wegblijven en met iets nieuws komen. Dus vind nog beetje voorbarig om al over "bijna headliner" te spreken, dat ze in de toekomst een potentieel headliner zijn is wat anders

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ja maar als het niet jou ding is, wil dat nog niet altijd iets zeggen over de populariteit.

Persoonlijk vind ik Roxy Dekker bijvoorbeeld verschrikkelijk en toch zijn er veel mensen die haar muziek kunnen waarderen.
Suzan en Freek stiekem op toch relatief kortere tijd, hebben zij best veel nummers uitgebracht,voor bij het bredere publiek aanspreekt. Ik vind ze niet slecht maar ook niet heel bijzonder ofz, en zou er ook nooit een los concert van gaan zien. Daar vindt ik ze niet bijzonder genoeg voor of misschien te boers (niks tegen boeren, kom zelf uit een boeren dorp). En toch doen ze voor andere iets goeds, met alle uitverkochte shows. en de weide op Pinkpop, daar zullen stiekem toch wel wat mensen staan.
Of een Beyonce kan er niks mee echt niet, maar ja wereldwijd wel een verkoop kanon.
En nu noem ik even drie andere uitersten. Maar het is dan ook maar een voorbeeld.
Ik kan je meestal wel volgen maar met Suzan & Freek niet 😂. Vind dit echt goed, leuk, entertainment (hebben voor mij echt alles). Vorig jaar speciaal voor naar Rock Zottegem gereden en dit jaar superblij dat ze op PinkPop staan. Staan in mijn top 5 om te zien. Foo Fighters en Yungblud op 1 en 2 maar ik heb dan ook een heel uitgebreide muzieksmaak.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Ik hoop dat The Prodigy in de tweede worp zit, als Noord afsluiter voor de zaterdag. 2010 de laatste keer, is alweer erg lang geleden. (Lezen jullie mee Tirsa en Ide 😉)

Om het compleet te maken mag Leeroy Thornhill (ex Prodigy) Dan een DJ setje in de tent komen doen 😎

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: jeff250381 en Maria
Ik kan je meestal wel volgen maar met Suzan & Freek niet 😂. Vind dit echt goed, leuk, entertainment (hebben voor mij echt alles). Vorig jaar speciaal voor naar Rock Zottegem gereden en dit jaar superblij dat ze op PinkPop staan. Staan in mijn top 5 om te zien. Foo Fighters en Yungblud op 1 en 2 maar ik heb dan ook een heel uitgebreide muzieksmaak.
Dat kan, en ik zal even wel gaan loeren bij Suzan en Freek op Pinkpop, maar ik vind het niet bijzonder genoeg om er ver voor te reizen en/of echt concert kaartjes van hun zelf te kopen. En ik heb net z'n brede muziek smaak, want ik kan echt blij worden van foute hits of z'n 90's party. En ja ik ben ook al bij Celine Dion geweest en Micheal Bubble, maar ook bij Within Temptation, Dotan (ja nog voor het schandaal🤦)Coldplay, Ed Sheeran en jawel laatst nog Volbeat. Weet het niet zeker, maar lijkt mij vrij Breed🤣

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Placebo zal wel een reeks anniversary shows doen gok ik. Of daar festivals bij zitten betwijfel ik, maar vond ze in 013 echt top dus mogen zeker weer eens terugkomen.

Turnstile tourt tm mei 2026 > Oceanie / Zuid-Amerika / Midden Amerika / Noord-Amerika

Hierna is er een gat om dan in augustus weer de oversteek naar Europa te maken, of ze komen al in juni en zijn de bevestigde concerten (Copenhagen / Londen) de laatste van een Europees (festival) segment 🤞

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Moet voor morgen nog de knoop doorhakken of ik gebruik ga maken van de pre-sale. Koop normaal kort voor het festival resale tickets met een leuke korting, maar ik ben dat F5'en zo beu 😅

Hi all,
Wij gaan voor het eerst sinds een paar jaar weer (wij worden enthousiast van de line-up!). Uiteraard het hele weekend, maar met m'n ouders (bijna 70) boeken we wel een hotel. Ik zie dat je ook losse parkeertickets kan boeken voor als je niet op een camping slaapt. Weet iemand waar P4 is? Ik wil even kijken of dit gunstig is voor ons.
Bedankt alvast!

Hi all,
Wij gaan voor het eerst sinds een paar jaar weer (wij worden enthousiast van de line-up!). Uiteraard het hele weekend, maar met m'n ouders (bijna 70) boeken we wel een hotel. Ik zie dat je ook losse parkeertickets kan boeken voor als je niet op een camping slaapt. Weet iemand waar P4 is? Ik wil even kijken of dit gunstig is voor ons.
Bedankt alvast!
Sorry weet niet waar p4 is, maar respect voor je ouders, bijna 70 (dan ben jezelf waarschijnlijk ook niet meer de jongste ;)) en nog naar een driedaags festival!! Hoop dat ik tegen die tijd ook nog zo fit ben. Houden ze de hedendaagse muziek nog bij dan?

Sorry weet niet waar p4 is, maar respect voor je ouders, bijna 70 (dan ben jezelf waarschijnlijk ook niet meer de jongste ;)) en nog naar een driedaags festival!! Hoop dat ik tegen die tijd ook nog zo fit ben. Houden ze de hedendaagse muziek nog bij dan?
Dat is mooi compliment naar mijn ouders, maar kleine belediging naar mij :P Hahaha, ik ben 28 jaar. Vind dat nog jong zat :) Mijn vader is nu 68, maar 69 tegen de tijd dat we naar PP gaan. Mama is iets jonger, is bijna 67 als we naar PP gaan. Beide sporten nog, vooral mijn vader veel. Denk dat dat veel scheelt. Ze gaan zeker mee met de muziek van nu, maar ook niet alles. Daarom hebben we de afgelopen twee jaar overgeslagen. Olivia Rodrigo en Calvin Harris zeiden ze niets en Justin Timberlake is absoluut niet hun ding. Maar een paar jaar terug wilden ze per se vooraan staan bij Imagine Dragons, niet ik, maar zij. Ook vooraan gestaan bij Nightwish en Green Day op Pinkpop. Twenty One Pilots vonden ze vorige keer ook heel vet, samen met Di-Rect. En papa is groot fan van White Lies - denk dat we daar wel vooraan moeten gaan staan. Maar toegegeven The Cure en Foos helpen dit jaar wel mee :)

Ik heb nog een pink friday code in de bonusbox zitten.

Iemand nog belangstelling

Stuur dm

Edit: niet meer beschikbaar.

Laatst bewerkt:
Turnstile tourt tm mei 2026 > Oceanie / Zuid-Amerika / Midden Amerika / Noord-Amerika

Hierna is er een gat om dan in augustus weer de oversteek naar Europa te maken, of ze komen al in juni en zijn de bevestigde concerten (Copenhagen / Londen) de laatste van een Europees (festival) segment 🤞
Als ze in juni al EU festivals zouden doen, zouden ze wel al ergens zijn aangekondigd. Denk dat er dus enkel nog augustus festivals bijkomen.

Users who are viewing this thread