Pinkpop 2026

Ik had vorig jaar via de Ticketmaster resale gekocht en heb de presale link ook gewoon. Dus verwacht naar alle ticketmaster accounts die een Pinkpop ticket in de historie hebben.
Die heb ik niet gekregen, en ik had wel een ticket voor 2025 aangeschaft...

Lieve mensen
In verband met bezoek aan andere festivals afgelopen twee jaar wil ik nu weer graag naar Pinkpop
Is er toevallig nog iemand die een pre sale code over heeft? 😇

geldt die presale code alleen voor weekendtickets of ook voor dagtickets?

anders wil ik mijn code wel weggeven als het alleen voor weekendtickets geldt.
Ik houd me ook aanbevolen. Had voor dit jaar wel een weekendticket aangeschaft, maar geen presale mail gekregen. Zou dat komen doordat ik mijn ticket het moeten doorverkopen door omstandigheden?

Ik weet niet hoe veel personen er nodig zijn voor een groeps ticket voor camping a?

Ik wil graag op camping a gaan staan maar ben alleen met mijn vriendin. Is het een idee als mensen zich aansluiten?

Ik weet niet hoe veel personen er nodig zijn voor een groeps ticket voor camping a?

Ik wil graag op camping a gaan staan maar ben alleen met mijn vriendin. Is het een idee als mensen zich aansluiten?
Waarom wil je graag op camping a? Ik vind b sfeervoller en als je een locker huurt, is het ook prima even een vestje daaruit te halen 's avonds.

Zou TOP nog hun voorprogramma huidige tour meenemen zoals Foo's nu doen? Balu Brigada is de moeite waard en maakt KOL nogkans als subheadliner op vrijdag

Direct speelt voor de foo fighters was net op rol boulevard. Dus die zullen dan de sub zijn

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Pinkpop nu zoveel usual suspects als sub neerzet (van Editors tot Yungblood) dat Pinkpop de komende jaren in de bovenkant van het programma niet alleen voor de headliners maar ook voor de subs alle moeite gaat hebben om iets vergelijkbaars neer te zetten.

Maar goed, voor nu dus the Cure met een meer dan net 'voorprogramma' met 3 passende subs. Ik denk er nog even over na.

Direct speelt voor de foo filghters was net op rol boulevard. Dus die zullen dan de sub zijn
Zag het ook indd. Heb toch idee dat ze op hetzelfde podium staan. Kwam er namelijk een beetje vreemd uit. Staat Yungblud toch normaal gewoon tussen..

i got another confession to make

nou de dag FF laten bezinken....
playlist maakt inmiddels een aardige ronde.
Sleep Theory inmiddels in de + gekomen en Ski Aggu in de -
Alhoewel de zondag voor mij de dikste namen heeft, hebben vooralsnog de andere dagen meer must see's. Uiteindelijk komen er adhv het tijdschema (of ik moet zeggen tijdschema's van mij en m'n dochter samengevoegd) nog wel wat afvallers/verschillen tevoorschijn qua spoorboekje.

Vrijdag:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Kingfishr, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory en De Herfshane Band
Zaterdag:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Suzan & Freek, Alessi Rose, Giant Rooks, HEAVN, The Haunted Youth en Ski Aggu
Zondag:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog en Max McNown

Vind in de bovenkant echt heel prettige namen zitten. Zaterdag 12 namen, vrijdag en zondag nu 10 namen. Gevoelsmatig lijkt mij de zondag aan de bovenkant nog niet helemaal gevuld. Naast Yungblud zal vast nog wat bij komen?

en mag gezegd worden, HEAVN eindelijk op Pinkpop is ze gegund! Support your locals 😉

• Leuk
Waarderingen: Glenn en degrotegeneraal

Users who are viewing this thread