Pinkpop 2026

Geen weekendticket voor ons. De acts die wij echt tof vinden zitten te verspreid over 3 dagen waardoor het elke dag nét niet genoeg voelt voor 3 dagen (+3 dagen hotel). Met uitzondering van de zondag met Foo Fighters, die staat heel hoog op de bucketlist en ook Fat Dog, en dan Nederlands product wat we graag willen zien maar nog nooit gezien hebben Bente en Di-Rect… dan zijn dat ook 4 acts in totaal die het zondagkaartje waard zijn.

Scheelt dat we komend jaar ook al naar Raye, SOAD+QOTSA en Sammy Virji gaan haha!

Ook de undercard is in orde. Editors natuurlijk hartstikke uitgekauwde naam, maar doet altijd wat het moet doen. White Lies idem.

Kingfishr, Fat Dog, Wet Leg, Idles, The Haunted Youth, Royel Otis, dikke prima allemaal op het affiche. Wat spannender gitaarmuziek in ieder geval weer.
Zeker lekkere namen en ook ome Franz erbij en Sofie Tukker 🙌

Overall gewoon een prima line up en typisch PP, voor iedereen wat wils. Hier gaan we deze week toch maar weer een kaartje voor kopen gelukkig en dat voor minder dan vorig jaar, chapeau PP!!!

Zaterdag en zondag zijn sterker geboekt dan de afgelopen jaren. De vrijdag is beetje twijfelachtig vind ik, van alles wat, maar ook niet DE namen.
Ik ben wel zeer benieuwd hoe 21Pilots het gaat brengen> In 2013-2014 ofzo in de KlubC van Werchter vond ik het heeel tof . Maar de vorige main passage heeft geen indruk gemaakt. Ze hebben de muziek voor een headlinestatus, nu de show nog.

Maarrr overalll; ze bieden wel een typische pinkpop-lineup. Prima.
Fat Dog feestje op de zondag, heerlijk voor degenen die de main dan niks vinden ;) Dit jaar HÉT feest op Werchter als je het mij vraagt.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Best prima namen, vooral die zaterdag met The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, The Haunted youth en Haevn.
Zondag ook op zich ook wel leuk met FF, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, Fat Dog.

Voor die vrijdag zou ik nog geen 50 euro overhebben. Zaterdag zou ik overwegen.

Ik mis alleen wel een klein beetje de Wow factor namen. Ik heb de meeste namen die ik goed vind van deze line-up al een keer gezien in de afgelopen 3 jaar.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bart1981
Best prima namen, vooral die zaterdag met The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, The Haunted youth en Haevn.
Zondag ook op zich ook wel leuk met FF, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, Fat Dog.

Voor die vrijdag zou ik nog geen 50 euro overhebben. Zaterdag zou ik overwegen.

Ik mis alleen wel een klein beetje de Wow factor namen. Ik heb de meeste namen die ik goed vind van deze line-up al een keer gezien in de afgelopen 3 jaar.
Dat is inherent aan veel festivals en concerten bezoeken. Zelfde heb ik bij DTRH en ongetwijfeld straks ook bij LL.

• Leuk
Waarderingen: Falladain en brutus257
Met wat ik de laatste weken had opgevangen zijn er toch een aantal dingen niet rondgeraakt precies, ik vind het oké, maar niet wauw.
Er is duidelijk gewacht op iets dat er niet is doorgekomen. En waar zit Volbeat?
De vrijdag headliner of de subposities?

Users who are viewing this thread