Pinkpop 2026

Met de (te vroege?!?) bekendmaking van Robbie Williams voor LiveisLive 27 juni, meteen weer een van de kanshebbers hier?...

Opvallend, zelfs De Limburger heeft geen artikel in de krant deze ochtend ondanks de hints. Normaal staat er wel iets voor zo'n dag als vandaag.

Iedereen wist toch gewoon dat RS kwamen dat jaar, die act met die telefoon was net Draadstaal.
Haha ja, volgens mij was er zeker op het forum wel echt consensus. Ik geloof het verhaal ook niet dat alles nog zo onzeker was en anders John Mayer headliner was geweest.

Ik denk verder dat degenen die vorig jaar gingen kunnen kopen voor de prijs van vorig jaar en er verder 20 piek prijsverhoging is.

Oeps, AD is iets te vroeg:

Headliners The Cure, Foo Fighters en 21 Pilots dus.

Voor de headliners - Foo Fighters, The Cure en Twenty One Pilots - rijden mensen volgens het duo graag ‘een blokje om’.
Vergis je niet, Twenty One Pilots is van onze headliners met afstand de best beluisterde band op streaming, met een heel trouw publiek.”
,We hebben naast de headliners óók Zara Larsson, die op haar gemak twee Ziggo Domes uitverkoopt. Teddy Swims die knettergrote hits heeft, maar nog nauwelijks in Nederland te zien was. En Yungblud, die vorig jaar headliner was op Rock Werchter. Roxy Dekker die avonden lang in een volle Afas Live staat, Di-Rect die drie keer knalt in een uitverkochte Kuip.”

Users who are viewing this thread