Pinkpop 2026

Van de popacts die nu de ronde gaan is Stromae wel één van de leukere. Helemaal als je nagaat dat Katy Perry (de horror) eerst nog een optie was.
leukere... kan wel 10 headline pop namen noemen die in de zomer ergens staan die ik 10 keer leuker zou vinden dan Stromae???

Stromae is imo geen headliner voor Pinkpop

Ik zou het ook een goede naam vinden, maar trekt Stromae 60.000 mensen naar Landgraaf? Daar twijfel ik toch wel aan.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Come on boys! 2 goede headliners betekent niet perse dat de zaterdag moet bloeden

EDIT: na ah Stromae is dus toch nog relevant en trekt volle Ziggos. Ik wist niet.

Maar laten we eerlijk zijn het is gewoon
The Cure - Bruno Mars - Foo Fighters
dus waar hebben we t over 😜

Laatst bewerkt:
Ik zou het ook een goede naam vinden, maar trekt Stromae 60.000 mensen naar Landgraaf? Daar twijfel ik toch wel aan.
In die categorie moet je de laatste headiner niet zoeken verwacht ik. Ik heb het idee dat het qua grote van naam iets minder is maar wat met een goed dagprogramma goed gaat verkopen. Op Classic zetten ze er gewoon nog een naam van dezelfde grote naast...

Ff wat namen willekeurig die wel voor een TW classic of Pinkpop passen en 'niet typisch TW Classic" zijn (want dat is volgens Jimmy):
- Christina Aguilera
- Dua lipa die haar tour nog verlengt
- Eminem
- Lady Gaga (Maar lijkt me sterk)
- Billie Eilish (Dan toch?)
- Post Malone..

Verder kom ik niet!

Had paar jaar terug wel 3x Ziggo uitverkocht als ik het me goed herinner.
Kom je alsnog 9000 tekort ;)

Nee, tis wel een goede optie. Laten we maar eerst kijken of hij het daadwerkelijk wordt. Zou fijn zijn om te lezen dat hij zich mentaal weer op optredens kan richten. Hopelijk blijft dat dan ook goed gaan!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dat antwoord is simpel: nee dat trekt hij niet. Maar dat deed Muse ook niet, bijvoorbeeld. Ik zou het tof vinden.

Users who are viewing this thread