Pinkpop 2026

Song 2 van de Britse rockband **Blur**. Dit nummer uit 1997, met de beroemde "Woo-hoo!"-hook,

Het past bij de opbouwende spanning in de aankondiging, en het gerucht over een terugkeer na acht jaar wijst mogelijk op een band als Arctic Monkeys of een andere headliner, maar het deuntje zelf is duidelijk Blurs signature tune.

Althans dat geeft Ai aan. 😉
Nummer beluisterd, geen herkenning, ver gezocht.

Mooi voor ze dat ze de Foo's eindelijk hebben kunnen strikken.

Zelf vooral nieuwsgierig naar de zaterdagheadliner.
Daar zit ik ook al even over te brainstormen 😂.
Welke act staat nu op Werchter Classic en PP???? Zouden ze Pearl Jam uit de hoge hoed toveren??? In het geruchtencircuit is het daar erg stil.

Het fluit deuntje is learning to fly!!
Ik hoorde hem ineens

En de blauwe pinkpop sleutelhanger. Is in het programmaboekje niet het timetable voor iedere dag een andere kleur? Misschien blauw voor de dag?

Laatst bewerkt:
Ik ga ook wel goed op deze teasers. FF is duidelijk, geen idee of er überhaupt naar meer acts gehint wordt..

Iemand ook al opgevallen dat je reclame hebt bij YouTube over een aankondiging van PP maandag. Kort filmpje waarin het eea voorbij komt en dan uiteindelijk de datum..

Misschien heb ik het gemist, maar weten we hoe laat maandag de namen bekend worden gemaakt?

Bedankt, waarschijnlijk ergens in de ochtend dus😅

Met the Cure en foo fighters is het toch wel weer een serieuze overweging om een (ouderwets) weekendje Pinkpop te doen. Ben benieuwd wat de rest van de line up nog brengt!

Users who are viewing this thread