Pinkpop 2026

Zou ik toch echt een mooie vinden om dan als noord head te pakken is toch de ideale plek voor hun een uur en kwartier of anderhalf uur strak spelen en niet de dag alleen dragen want dat kunnen ze niet meer
Ben redelijk groot fan van hun, maar dit klopt wel. Die allure (en hits) hebben ze niet meer. Al was hun laatste optreden in Weert wel onwijs goed én spontaan (voor hun doen). Perfect voor 1.15 uur spelen op noord ja!

Zou ik toch echt een mooie vinden om dan als noord head te pakken is toch de ideale plek voor hun een uur en kwartier of anderhalf uur strak spelen en niet de dag alleen dragen want dat kunnen ze niet meer
En hunnie hebben altijd weinig interactie met het publiek. Het gaat om de muziek maar ik mis dan vaak toch even wat contact.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Zelf gemaakt? Aan het poppetje te zien weet je dan ook iets van inside information...
Ik wilde sterren. En toen kreeg ik idee om de Pop als constellatie te tekenen. Wat me niet lukte dus heb ik Gemini gevraagd. Ik heb geen inside info helaas. Dus is geen referentie naar Bruno Mars.

Laatst bewerkt:
Ik ben altijd met OV gegaan maar dit jaar zou ik voor eerste met auto kunnen. Wat is jullie ervaring met parkeren? op en neer rijden met bijvoorbeeld hotel?

Users who are viewing this thread