Pinkpop 2026

En toch heb ik het filmpje al meerdere keren gezien omdat ik toch het vermoeden heb dat er een hint inzit 😅
Zo probeer ik alle letters van de artiesten te pakken.. halverwege komt er een dame voorbij die ik zo 1,2,3 niet kan plaatsen!
En wie flitsen er in het begin zo snel voorbij? En waarom daar zo snel!

Tjsah waarschijnlijk sla ik door.. maar ergens zegt mijn gedachte dat dit niet random is 😅

• Haha
Waarderingen: TiemenFryslân
En toch heb ik het filmpje al meerdere keren gezien omdat ik toch het vermoeden heb dat er een hint inzit 😅
Zo probeer ik alle letters van de artiesten te pakken.. halverwege komt er een dame voorbij die ik zo 1,2,3 niet kan plaatsen!

Tjsah waarschijnlijk sla ik door.. maar ergens zegt mijn gedachte dat dit niet random is 😅
Jacqueline Govaert, Pink, Avril Lavigne, Olivia Rodrigo

as ik it goed sjoen haw

waarom denk je the cure niet dan? lijkt me net de grootste zekerheid
GNR zou echt de raarste boeking zijn, na de grote mislukking in landgraaf de vorige tour die ze zelf hebben georganiseerd
Klopt natuurlijk, maar het is nou ook weer niet zo dat The Cure even 25.000 man naar Landgraaf gaat trekken, dus in die zin redelijk uitwisselbaar. Maar denk dat The Cure dan qua budget en gewenste speelduur wat beter past.

Klopt natuurlijk, maar het is nou ook weer niet zo dat The Cure even 25.000 man naar Landgraaf gaat trekken, dus in die zin redelijk uitwisselbaar. Maar denk dat The Cure dan qua budget en gewenste speelduur wat beter past.
In die 25K zou jij je wel eens kunnen vergissen, dat zouden er zomaar eens meer kunnen zijn.

Als de Stones zouden komen dan moet er nu al op billboards of lichtreclame al teasers zijn

vreemd dat Pinkpop vlak na 2025 editie de site naar een 2026 om zet en nu weer een hele andere huisstijl insteek lijkt te gaan inzetten...

Bedoel je Paramore

Users who are viewing this thread