Pinkpop 2026

Wat als de derde headliner nu eens My Chemical Romance is? Zie een nostalgiedagje errond nog werken op TW Classic, waarmee Pinkpop wellicht de naam deelt. Of ook onrealistisch?

EDIT: Nevermind, staan op 11 juli (datum TW Classic) voor de 3e keer in Wembley…

Oasis zou gaaf zijn maar kans lijkt me klein. Wachten duurt echt lang.

Dan zal ‘t wel volgende week worden, dat we de eerste namen horen. En dan vrijdag een black friday presale 🤣

• Leuk
Waarderingen: colette283
Zou geweldig zijn om The Prodigy nog erbij te hebben. Maar dan wel in het donker.

als Pinkpop imo iets goed zou moeten doen (en dan kijk ik zo toch even bij Rock Werchter) dan is het de ticketprijzen terug schroeven naar Pinkpop 2024 of 2023 prijsnivo...

Weekend 290,- a 275,-
dag 145,- a 135,-

Ter vergelijking Rock Werchter 2026, dag 140,- en weekend omgerekend naar 3 dagen 236,25 en ter goede vergelijking uiteraard incl camping is dat minstens 282,25

Pinkpop 2025 was imo met 305,- voor weekend en 155,- voor dagticket al over een grens gegaan...
Maar ben er bang voor, als je ziet dat Rock am Ring 3 dagen inclusief camping al minstens 318,- kost in 2026... Wat kunnen we dan van Pinkpop verwachten 😫
Veel.meer bands en een staffel van prijzen.

Bestaat de mogelijkheid eigenlijk ook dat dit om de Foo's gaat?
Dat verwacht ik niet aangezien de datum van TW Classic volgens insiders op zaterdag 11 juli is en dat lijkt me niet te passen in het tourschema van FF. 12 juli daarentegen 🤔

• Leuk
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread