Pinkpop 2026

Ik zie hier ineens namen als The Cure, Rolling Stones, Laxy Gaga, Foo Fighters,...
Met die namen, kan je nog wachten tot na nieuwjaar om iets bekend te maken want dan heb je sowieso een uitverkochte editie (met een goed dagprogramma).
Ben bang dat we teleurgesteld gaan zijn.
Maar mensen die voor RW kiezen hebben noch tijd genoeg om tickets te kopen met de line-up die tot op heden bekend is.
Vind ik persoonlijk héél mager momenteel.
Als PP met een gelijkaardig programma komt, dan pas ik voor 2026.
Dus momenteel is er niks dringend voor PP denk ik.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik zie hier ineens namen als The Cure, Rolling Stones, Laxy Gaga, Foo Fighters,...
Met die namen, kan je nog wachten tot na nieuwjaar om iets bekend te maken want dan heb je sowieso een uitverkochte editie (met een goed dagprogramma).
Ben bang dat we teleurgesteld gaan zijn.
Maar mensen die voor RW kiezen hebben noch tijd genoeg om tickets te kopen met de line-up die tot op heden bekend is.
Vind ik persoonlijk héél mager momenteel.
Als PP met een gelijkaardig programma komt, dan pas ik voor 2026.
Dus momenteel is er niks dringend voor PP denk ik.
The cure en foo fighters schrijf die maar vast op! De derde headliner 🤷‍♀️

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
The Cure en Foo Fighters zijn we het over eens toch? Vind ik persoonlijk toch grote headliners hoor.
Had Jan Smeets ooit is niet gezegd The Cure niet meer geschikt voor Pinkpop?
Soit, die zei wel meer zaken natuurlijk.

Lijkt me toch allemaal heel onwaarschijnlijk. Een pop headliner die (volgens het gerucht) laat afzegt en dan Bruno Mars als een vervanger weten te strikken?
Dan was je toch voor hem in de eerste plaats gegaan of niet dan?

Neuh, bereid je maar eerder voor op GnR of Maroon 5. Wellicht een package dealtje met Lenny Kravitz erbij.

Users who are viewing this thread