Pinkpop 2026

Bruno Mars, Lady Gaga, Eminem; maakt niet uit wie van de drie, maar zou verschrikkelijk knap geboekt zijn als ze die hebben!

• Leuk
Waarderingen: colette283
Lady Gaga komt met tourdata blijkbaar zo wordt gemeld op efest....
Daarbij wel meteen de opmerking dat het shows zijn voor Anfield Liverpool en Wembley. Geen idee of Werchter en Pinkpop tot de mogelijkheden behoren maar ze komt wel snel met data.
Rumoured venues:

MAY / JUNE 2026

🇬🇧 Wembley Stadium, London — 3 shows

🇬🇧 Anfield Stadium, Liverpool — 2 shows

JULY 2026

🇫🇷 Stade de France, Paris — 3 shows

🇩🇪 Olympiastadion, Berlin — 2 shows

🇵🇱 PGE Narodowy, Warsaw — 2 shows

AUGUST 2026
🇩🇪 Messe München, Munich — 4 shows
Voelt voor mij als een veel te grote naam maar ik zou hier heel blij mee zijn. Een van de weinige popacts die mij wat boeit.

Als die twee er staan natuurlijk.

Al had ik ze als organisatie allang bekend gemaakt. Dat doet Werchter met hun wekelijkse pakketjes toch weer een pak beter.
Ja, maar dit is Pinkpop en geen Werchter en Werchter is ook geen Pinkpop. Ja Werchter en Pinkpop pakken het beide anders aan dat is nu eenmaal zo, of dit voor Pinkpop de juiste tactiek is. Er zijn editie's geweest dat dit niet zo was, misschien is dat deze editie wel zo. Weten wij niet.

Ja, maar dit is Pinkpop en geen Werchter en Werchter is ook geen Pinkpop. Ja Werchter en Pinkpop pakken het beide anders aan dat is nu eenmaal zo, of dit voor Pinkpop de juiste tactiek is. Er zijn editie's geweest dat dit niet zo was, misschien is dat deze editie wel zo. Weten wij niet.
Als festival in de periode eind juni / begin juli als allerlaatste met namen komen én je sale later dan je concurrentie starten is, goed of slecht, iig een bijzondere tactiek. ;)

Als festival in de periode eind juni / begin juli als allerlaatste met namen komen én je sale later dan je concurrentie starten is, goed of slecht, iig een bijzondere tactiek. ;)
We weten toch nog helemaal niks, dus dit zijn puur speculaties op dit moment. We weten niet wanneer Pinkpop komt, wanneer de verkoop start, en of dit voor of na de start van Werchter is. En misschien als ze echt een goed affiche hebben , is dat helemaal niet nodig. Als ze echt een goed pakket hebben.
Dan zou het best eens kunnen, dat het ouderwets lang wordt wachten om tickets te bemachtigen. Maar dat is iets dat nu nog niemand weet.

Zou parkway drive nog een rondje festivals doen volgend jaar? Zou ik graag eens op pinkpop zien?

Lenny en GnR is gewoon een uitverkochte dag.

Zet Rolling Stones uit jullie hoofd. Hoe graag ik het zou willen maar die gaan gewoon naar Arena, misschien twee keer.

Vrees dat Pinkpop een drama wordt net als Werchter tot nu toe.

Vind al dat gespeculeer wel leuk allemaal en het kan zo maar dat ik Bospop boven Pinkpop ga kiezen volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Zet Rolling Stones uit jullie hoofd. Hoe graag ik het zou willen maar die gaan gewoon naar Arena, misschien twee keer.

Vind al dat gespeculeer wel leuk allemaal en het kan zo maar dat ik Bospop boven Pinkpop ga kiezen volgend jaar.
Want die hebben??????

Als die twee er staan natuurlijk.

Al had ik ze als organisatie allang bekend gemaakt. Dat doet Werchter met hun wekelijkse pakketjes toch weer een pak beter.
Ik snap dit niet helemaal! Wat maakt het voor een verschil of een festival iedere dag 1 artiest bekend maakt voor de verkoop, of in 1 keer een heel pakket?

Natuurlijk had het voor de twijfelende festivalganger leuk geweest om een deel van de line up voor RW en Pinkpop op hetzelfde moment te weten, voor de keuze, maar het is nou weer niet zo dat als je deze week niet voor RW kiest je er niet meer naar toe kunt (gezien de, in mijn ogen, magere line up)..

Daarnaast is de hype niet groter of kleiner als je in 1 keer wat namen dropt of mondjesmaat naar mijn idee

We weten toch nog helemaal niks, dus dit zijn puur speculaties op dit moment. We weten niet wanneer Pinkpop komt, wanneer de verkoop start, en of dit voor of na de start van Werchter is. En misschien als ze echt een goed affiche hebben , is dat helemaal niet nodig. Als ze echt een goed pakket hebben.
Dan zou het best eens kunnen, dat het ouderwets lang wordt wachten om tickets te bemachtigen. Maar dat is iets dat nu nog niemand weet.
als Pinkpop imo iets goed zou moeten doen (en dan kijk ik zo toch even bij Rock Werchter) dan is het de ticketprijzen terug schroeven naar Pinkpop 2024 of 2023 prijsnivo...

Weekend 290,- a 275,-
dag 145,- a 135,-

Ter vergelijking Rock Werchter 2026, dag 140,- en weekend omgerekend naar 3 dagen 236,25 en ter goede vergelijking uiteraard incl camping is dat minstens 282,25

Pinkpop 2025 was imo met 305,- voor weekend en 155,- voor dagticket al over een grens gegaan...
Maar ben er bang voor, als je ziet dat Rock am Ring 3 dagen inclusief camping al minstens 318,- kost in 2026... Wat kunnen we dan van Pinkpop verwachten 😫

• Pray
Waarderingen: thedude182

Werchter is alles behalve een drama.
Rolling Stones gaat niet gebeuren, dat snapt iedereen die het een beetje volgt.

Dat weten we wel.... want de start Werchter is vrijdag. Of verwacht jij de start verkoop Pinkpop morgen of overmorgen?
Geen idee, misschien komen ze deze week nog wel met namen en start volgende week de kaartverkoop. Alles kan nog, maar er zullen ook genoeg mensen nog wachten met wat andere festivals nog doen. Tot nu toe, hoor ik ook nog niet veel mensen zeggen dat de lineup van Werchter zo goed is. Daarin tegen dan weer wel veel positieve reacties over de Line up van Graspop.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en jeff250381

Users who are viewing this thread