Pinkpop 2026

Pop is nooit gezegd toch? Dat was toen een aanname omdat Pinkpop ALTIJD een pop naam heeft.
Klopt. Kan ook net zo goed Metallica of Pearl Jam. Pop is nooit gezegd alleen wordt daarvan uit gegaan omdat we er ook vanuit gaan dat FF en The Cure die andere 2 zijn en PP een Pop headliner moet hebben tegenwoordig. (Al hoeft dat van mij niet)

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en jeff250381
Is het naïef om te hopen op Eminem? Zou live waarschijnlijk niet indrukwekkend zijn maar is zo'n grootte jeugdheld van mij dat ik hem wel een keer live moet zien...
Naïef misschien een klein beetje, al zouden wij of in elk geval mijn wederhelft dat enorm toejuichen. Ook al heeft hij Eminem wel live gezien, blijft toch zijn artiest. En erg sterk als ze die hebben, er gingen vorig jaar al geruchten dat hij op Tour zou gaan en waarschijnlijk de laatste. Maar verder niets meer over gezien, behalven dat Eminem, snoop dog, Dr Dre en 50 cent samen op wereld tournee zouden gaan en 25 stadion concerten zouden doen. Maar dat is nog maar een gerucht niet bevestigd.

Laatst bewerkt:
en daarnaast ook nog eens zodanig voor elkaar dat The Cure en Foo Fighters gewoon netjes wachten tot Pinkpop nieuws wil/kan brengen, doen ze toch nog ergens iets goed 😉
Als die twee er staan natuurlijk.

Al had ik ze als organisatie allang bekend gemaakt. Dat doet Werchter met hun wekelijkse pakketjes toch weer een pak beter.

• Haha
Waarderingen: brutus257
De verwachtingen zijn weer aardig hooggespannen ;-)

Desalniettemin hoop ik dat jullie een mooi affiche krijgen.

Lady Gaga komt met tourdata blijkbaar zo wordt gemeld op efest....
Daarbij wel meteen de opmerking dat het shows zijn voor Anfield Liverpool en Wembley. Geen idee of Werchter en Pinkpop tot de mogelijkheden behoren maar ze komt wel snel met data.
Rumoured venues:

MAY / JUNE 2026

🇬🇧 Wembley Stadium, London — 3 shows

🇬🇧 Anfield Stadium, Liverpool — 2 shows

JULY 2026

🇫🇷 Stade de France, Paris — 3 shows

🇩🇪 Olympiastadion, Berlin — 2 shows

🇵🇱 PGE Narodowy, Warsaw — 2 shows

AUGUST 2026
🇩🇪 Messe München, Munich — 4 shows

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dat zou echt een klapper van jewelste zijn....

Zal wel ArenA worden. :(

Zijn er data bekend voor Wembley?

De verwachtingen zijn weer aardig hooggespannen ;-)

Desalniettemin hoop ik dat jullie een mooi affiche krijgen.
Dank je,we wachten maar af de signalen klinken positief voor komende editie maar eerst zien wat er uiteindelijk uit de koker rolt.Laaste 2 edities waren niet echt om te juichen kan dan alleen maar meevallen toch??Of wordt het weer een grote teleurstelling??.

Users who are viewing this thread