Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me een band die wel op meer festivals zou kunnen komen. Maar elke extra boeking maakt het weer minder bijzonder.
Sinds 'time to give' hebben ze wel heeeel wat radio2 fans erbij gescoord denk ik. Hoge noteringen in de eindejaarslijstjes.
Past daarom erg goed bij Snow Patrol, maar is geen ticketkanon.
Als ge alles op Bospop gaat zetten, blijft er niks meer over voor Pinkpop. En dan kan het festival natuurlijk niet blijven bestaan. Kan toch perfect als Noordafsluiter op PP. Stond onlangs nog als headliner op Werchter!
Als ge alles op Bospop gaat zetten, blijft er niks meer over voor Pinkpop. En dan kan het festival natuurlijk niet blijven bestaan. Kan toch perfect als Noordafsluiter op PP. Stond onlangs nog als headliner op Werchter!
Als je alles op Pinkpop zet blijft er niets over voor Bospop.... Lijkt mij voor beide een uitstekende naam maar gaat denk ik in combinatie met The Cure niet veel extra kaarten verkopen, past niet lekker bij elkaar, FF dag heeft hem niet nodig en is ook niet groot genoeg om zelf een dag te headlinen.
Lijkt mij onwaarschijnlijk, ook omdat hun datum volgens mij nog niet vast staat.
Ze zitten dus in het weekend voor RW of in het weekend erna.
Hoe ga je dan iets deken??
Dan gaat mijn gedachte toch weer richting Guns ‘n Roses.
TW classic herhaalt ook wel headliners eens in de zoveel jaar (zie Bruce, Lenny Kravitz, Robbie Williams). En GnR was daar voor het laatst in 2018.
Lijkt mij onwaarschijnlijk, ook omdat hun datum volgens mij nog niet vast staat.
Ze zitten dus in het weekend voor RW of in het weekend erna.
Hoe ga je dan iets deken??
Dan gaat mijn gedachte toch weer richting Guns ‘n Roses.
TW classic herhaalt ook wel headliners eens in de zoveel jaar (zie Bruce, Lenny Kravitz, Robbie Williams). En GnR was daar voor het laatst in 2018.