Pinkpop 2026

Sabrina niet voor Pinkpop. Maar vanuit verschillende hoeken gehoord dat die wel optie was voor festivaltour, maar die plannen gaan niet meer door.

• Leuk
Waarderingen: Maria en PJ
Ook raar dat een mediapartner dat zo openlijk dit

Zijn vaak ook gewoon wat opmerkingen van de dj's naar aanleiding van inkomende appjes. De open deur van FF is ook al ingetrapt op 3FM.

Die dachten ook dat Adele een optie voor Lowlands was…
Dat is inderdaad meer onnozelheid dan iets anders. U2 volgend jaar toch?
Oh en dit jaar zou er wel eens een hele grote act kunnen staan... Nothing but Thieves!

Hmmm zal dat degene zijn die heeft afgezegd?
Ik denk toch echt dat Katy Perry haar tour heeft omgegooid. Die tourt 2 jaar achter elkaar door Europa zonder Nederland aan te doen. Je kan er van alles van vinden maar is wel opmerkelijk..

Ik denk toch echt dat Katy Perry haar tour heeft omgegooid. Die tourt 2 jaar achter elkaar door Europa zonder Nederland aan te doen. Je kan er van alles van vinden maar is wel opmerkelijk..
Inderdaad opmerkelijk, maar lijkt mij nicht im frage.
20ste Lissabon, dus uitgesloten voor de Zaterdag.

Ze willen of kunnen niet....
denk dat ze gewoon wachten op het moment dat ze kunnen, er zal wel veel meer randzaken spelen om een eigen moment te hebben... Of headliner 3 wil nog geen aankondiging doen en wil Pinkpop meteen een grote klapper qua affiche er uit gooien (zoals vorige keer bijna de helft van het affiche)

Ik moet zeggen dat ik de aankondigingstrategie van Graspop dit jaar heel erg kon smaken. Als je zoiets doet als Pinkpop zijnde, gemengd met de aankondiging van alle Stage4 namen zoals Rock Werchter voor de Slope doet. Dan heb je zoiets: 4 grootste namen zijn steeds sub/head Zuid & sub/head Noord

• Maandag: 4 grootste namen VR
  • Dinsdag: 4 grootste namen ZA
  • Woensdag: 4 grootste namen ZO
  • Vrijdag: info ticketverkoop

• Maandag: pakketje met alle Tent-heads + enkele andere namen (geen Stage4)
  • Dinsdag: start ticketverkoop

• Later: radioprogramma waarin alle Stage4 namen worden aangekondigd

denk dat ze gewoon wachten op het moment dat ze kunnen, er zal wel veel meer randzaken spelen om een eigen moment te hebben... Of headliner 3 wil nog geen aankondiging doen en wil Pinkpop meteen een grote klapper qua affiche er uit gooien (zoals vorige keer bijna de helft van het affiche)
Denk ook dat dit het verhaal is, direct 60% van het affiche eruit knallen en in dezelfde week de ticketverkoop. Denk dat ze wel eerder hadden willen komen, maar door een cancel voor optie B zijn moeten gaan.

Katy Perry was nooit een optie... Al een geluk

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread