Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jaja, je kunt gelukkig goed lezen. Al gebruikte ik geen aanhalingstekens .
Ik ben trots op mijn oud-stagiaire. Ze heeft zich fantastisch ontwikkeld en ook daarvoor de ruimte van MOJO (werkgever) gekregen.
uhm, GnR niet op Hellfest? Moeten we nu aan GnR gaan denken.
Maroon 5 ook nog optie.
Kings of Leon ook na vandaag optie.
Voor Twenty One Pilots is de vraag nog welke dag ze Hu/So spelen.
er is nog een zoektocht naar de zaterdag headliner, of moet die headliner nog de tourdata voor de zomer bekendmaken
Maroon 5 ook nog optie.
er is nog een zoektocht naar de zaterdag headliner, of moet die headliner nog de tourdata voor de zomer bekendmaken
Maroon 5 ook nog optie.
Leuk als ze strakjes foo fighters zouden hebben. Maar als combinatie is met 2 pop acts zie niet in waarom foo fighters fans weekend zouden gaan. Dan word weer zoals afgelopen jaren 1 succesvolle dag en de rest niks.
Maroon 5 ook nog optie.
Sabrina Carpenter wordt alom genoemd maar verder zijn er toch geen geruchten dat ik weet.... Harry Styles kwam ook wel even voorbij maar daar is het al geruime tijd stil rond...
Als het GnR ipv de foo’s is dan gaat het een hele moeilijke editie worden.
Dan moet je echt met een megaklapper van een headliner komen op de zaterdag, of de beste undercard in jaaaaren.
Anders zie ik die verkoop geen enkele dag boven de 40.000 uitkomen.
Sabrina Carpenter wordt alom genoemd maar verder zijn er toch geen geruchten dat ik weet.... Harry Styles kwam ook wel even voorbij maar daar is het al geruime tijd stil rond...