Pinkpop 2026

Als ze een (sub)headliner met Graspop delen zou het toch wel handig zijn dit voor komende zaterdag bekend te maken...

Hij bedoelt dat Pinkpop dat voor zaterdag moet doen. Maar pinkpop zal dat waarschijnlijk niet doen denk niet dat ze veel met Graspop bezig zijn
Precies, want Graspop kaartverkoop start zaterdag. Als Pinkpop dan over een paar weken BMTH/Volbeat oid aankondigt zijn ze al veel potentiële dagtickets kwijt aan Graspop.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik hoop echt op een hard rock headliner op pinkpop zeker omdat het er alle schijn van heeft dat het niet gaat gebeuren op RW maar Guns n Roses zou ik echt niet willen zien dat is eerder een reden om niet te komen. Mooie nummers er tussen zitten maar live is het echt slecht

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Als ze een (sub)headliner met Graspop delen zou het toch wel handig zijn dit voor komende zaterdag bekend te maken...
ik geloof niet dat Pinkpop zich daar druk om maakt, die hebben hun eigenplan getrokken of wachten nog altijd op de touraankondiging van 1 van de 3 headliners (dat laatste blijf ik gewoon zeggen)

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
ik geloof niet dat Pinkpop zich daar druk om maakt, die hebben hun eigenplan getrokken of wachten nog altijd op de touraankondiging van 1 van de 3 headliners (dat laatste blijf ik gewoon zeggen)
Ik sluit mij daar bij aan.
Blijf me wel verbazen dat PP niet mee wil bewegen met veranderende tijden. Men zegt dat wij Friezen stug zijn, maar een Limburger doet daar blijkbaar nog een schepje bovenop.

Zou het niet eens tijd worden dat iemand zich wel zorgen gaat maken om Pinkpop? Dat staat natuurlijk los van een relatief late aankondiging rond 18 november (denk ik), maar over het algemeen achterop raken.

Precies, want Graspop kaartverkoop start zaterdag. Als Pinkpop dan over een paar weken BMTH/Volbeat oid aankondigt zijn ze al veel potentiële dagtickets kwijt aan Graspop.

Ik denk eigenlijk dat je als Pinkpop niet zoveel concurrentie hebt van Graspop in de kaartverkoop. Hoe vaak lees je hier wel niet dat mensen prima een naam als BMTH of Volbeat willen zien, maar niet de gehele dag metal willen horen? Nou kan op zich die vrijdag nog best prima worden voor rockliefhebbers, maar die zaterdag zie ik geen Pinkpop-klanten naar toe gaan...

Users who are viewing this thread