Pinkpop 2026

Onzin. De headline show op Into The Grave is exclusief, maar ze staan op meerdere NL festivals volgend jaar. Alleen niet als headliner. Loudnoise heeft niet de sterkste PR afdeling.
Wat voor nederlandse festivals doen die nog dan?

In de aankondiging staat toch duidelijk "exclusieve zomershow in Nederland"

Shows buiten het betreffende weekend op Into The Grave lijkt mij. Zomer is erg breed interpreteerbaar. Aangezien het Loudnoise betreft, zou dit wel kunnen betekenen dat Dynamo op een of andere bizarre manier hen niet heeft kunnen boeken (terwijl The Gathering daar moet staan).

Shows buiten het betreffende weekend op Into The Grave lijkt mij. Zomer is erg breed interpreteerbaar. Aangezien het Loudnoise betreft, zou dit wel kunnen betekenen dat Dynamo op een of andere bizarre manier hen niet heeft kunnen boeken (terwijl The Gathering daar moet staan).

Maar Pinkpop is tussen deze twee festivals in, dus ook wel vreemd als je de zomer opknipt in twee delen met een weekje geen zomer ertussen waarin Pinkpop zit

De zomer begint op 21 juni, dus The Gathering kan prima nog op de vrijdag of zaterdag op PP staan zonder die exclusiviteit te verbreken 🙂

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Ik dacht geheel onthouding, ondanks er meerdere headline spots waren aangeboden. Misschien gaat het met Vessel mentaal (nog) slechter dan gedacht? 😕
Zou goed kunnen. Al heb ik wel het idee dat Even in Arcadia wat positiever voelt dan de vorige albums. Maar het zal zeker nog een strijd zijn ook met de 'fans' die hun identiteit onthullen.

Zou goed kunnen. Al heb ik wel het idee dat Even in Arcadia wat positiever voelt dan de vorige albums. Maar het zal zeker nog een strijd zijn ook met de 'fans' die hun identiteit onthullen.
Het lied Caramel gaat nochtans live merkbaar steeds door merg en been bij Vessel. Geloof dat het lied kan gezien worden als een schreeuw van hem om zijn identiteit niet openbaar te maken, maar moet nog eens verder in de lyrics duiken. Alleszins een gruwelijk goede nieuwe headlinerband, wat een album ook! Maar niks voor Pinkpop helaas, niet aan te doen

Intussen is het zeker dat de leak van Mad Cool een fake was. Dus verre van een garantie dat ze ook festivals zullen doen.

Users who are viewing this thread