Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat maakt hij er zelf van door zo te reageren natuurlijk. Daarnaast is zijn muziek sowieso kut dus het maakt me verder ook niet uit als 'ie niet zou komen hoor.
Wil dit dan impliceren dat Kingfishr al een van de grootste namen op een dag zou kunnen zijn bij Pinkpop? Ik ken de band persoonlijk niet en lig met een (eindelijk) slapende baby op me, dus kan de muziek moeilijk effe checken nu
Wil dit dan impliceren dat Kingfishr al een van de grootste namen op een dag zou kunnen zijn bij Pinkpop? Ik ken de band persoonlijk niet en lig met een (eindelijk) slapende baby op me, dus kan de muziek moeilijk effe checken nu
Sorry, wat? Ik begrijp even niet hoe je dit zo interpreteert
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het een leuk bandje vind, ze qua stijl goed passen bij M&S dus dat die eventueel op dezelfde dag zouden kunnen staan en dat ze er vorig jaar ook al hadden mogen staan, omdat Dauwpop, Vestrock, Lowlands en Pukkelpop ze toen ook al hadden.
Absoluut geen verkeerde namen, The Indien als mooie dag opener om opgang te komen of op de middag om bij weg te snoozen.
Zonnetje erbij en een cappamasieno helemaal top.