Pinkpop 2026

Een beetje overtrokken ophef wel hoor, als je het mij vraagt.
Dat maakt hij er zelf van door zo te reageren natuurlijk. Daarnaast is zijn muziek sowieso kut dus het maakt me verder ook niet uit als 'ie niet zou komen hoor.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik hoop enorm dat Kingfishr op de line-up komt. Hadden er vorig jaar al mogen staan. Zou ook een mooie combi zijn met M&S.
Wil dit dan impliceren dat Kingfishr al een van de grootste namen op een dag zou kunnen zijn bij Pinkpop? Ik ken de band persoonlijk niet en lig met een (eindelijk) slapende baby op me, dus kan de muziek moeilijk effe checken nu 🤣

Wil dit dan impliceren dat Kingfishr al een van de grootste namen op een dag zou kunnen zijn bij Pinkpop? Ik ken de band persoonlijk niet en lig met een (eindelijk) slapende baby op me, dus kan de muziek moeilijk effe checken nu 🤣
Sorry, wat? Ik begrijp even niet hoe je dit zo interpreteert :unsure:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het een leuk bandje vind, ze qua stijl goed passen bij M&S dus dat die eventueel op dezelfde dag zouden kunnen staan en dat ze er vorig jaar ook al hadden mogen staan, omdat Dauwpop, Vestrock, Lowlands en Pukkelpop ze toen ook al hadden.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
wat me ook namen zijn die imo de lineup kunnen halen,
Kingfishr
The Indien
Cameron Whitecomb
sombr
en mischien haalt Shaboozey de cansel nog in
Absoluut geen verkeerde namen, The Indien als mooie dag opener om opgang te komen of op de middag om bij weg te snoozen.
Zonnetje erbij en een cappamasieno helemaal top.

Users who are viewing this thread