Pinkpop 2026

Lytham en Blackweir Festival zijn nu ook niet de affiches waar je naar moet kijken voor Pinkpop headliners.

Greenfield Zwitserland gaat morgen de volgende prijscatagorie in...
Nog altijd zonder 1 naam bekend gemaakt te hebben.

Die lijken wel veel vertrouwen te hebben om nog te wachten met namen... die hebben wellicht een dikke vis uit de vijver gehaald?

Greenfield Zwitserland gaat morgen de volgende prijscatagorie in...
Nog altijd zonder 1 naam bekend gemaakt te hebben.

Die lijken wel veel vertrouwen te hebben om nog te wachten met namen... die hebben wellicht een dikke vis uit de vijver gehaald?

In het Graspop topic toevallig net een leak voorbij gekomen, zullen vanmiddag wel komen

Je weet zelf ook wel dat Pitbull 'm echt niet gaat worden. Ook niet voor Pinkpop.
Kan me een gelijke uitspraak herinneren over een zekere Australiër en een Antwerps festival.. 😜

Ik zie Pinkpop dit gewoon oprecht nog boeken ook, als Timberlake of Calvin Harris al een optie was.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Kan me een gelijke uitspraak herinneren over een zekere Australiër en een Antwerps festival.. 😜

Ik zie Pinkpop dit gewoon oprecht nog boeken ook, als Timberlake of Calvin Harris al een optie was.
Ben niet mee met het oeuvre van meneer Pitbull, maar is dit niet iets wat mensen 'ironisch leuk' vinden? Beetje zoals Scooter, maar wel iemand die 1 van de 3 headlineposities opeist?

Ben niet mee met het oeuvre van meneer Pitbull, maar is dit niet iets wat mensen 'ironisch leuk' vinden? Beetje zoals Scooter, maar wel iemand die 1 van de 3 headlineposities opeist?
Tegelijk dezelfde meneer Pitbull die onironisch de Ziggo Dome 2x moeiteloos uitverkoopt. Kleine blik op die setlist van toen, ik was er (uiteraard) niet bij, en ik ken denk ik 90%. Past prima in de lijn die Pinkpop de laatste jaren boekt als je het mij vraagt.

Tegelijk dezelfde meneer Pitbull die onironisch de Ziggo Dome 2x moeiteloos uitverkoopt. Kleine blik op die setlist van toen, ik was er (uiteraard) niet bij, en ik ken denk ik 90%. Past prima in de lijn die Pinkpop de laatste jaren boekt als je het mij vraagt.
Ok. Kan hoor, mij lijkt dit minder iets voor het major festivalcircuit.

Dat het verkoopt, wil ik wel geloven.

Bad Omens is wel een opvallende afwezige op Jera, wellicht dat die dan op Pinkpop staan?
denk alleen niet dat de aankondiging vandaag nog komt, is een kwestie geweest van verkeerde afbeelding plakken... LOL, wel leuke leak.

Maar dan zijn de 2 headliners voor 11 en 13 juni wel misschien intressant voor Pinkpop, maar ook Download wellicht en de metal festivals die rond het Pinkpop weekend zitten

Pinkpop heeft blijkbaar geen haast en wil zich of pas laat in oktober of pas in november melden zoals laatste jaren ook geval was.

...of ze wachten op een touraankondiging van 1 van de headliners :unsure:
ik ga het gewoon zeggen...
Pinkpop wacht op groen licht van Foo Fighters, dat zal het wel zijn, dat moet het zijn...

idris elba luther GIF by BBC

ik ga het gewoon zeggen...
Pinkpop wacht op groen licht van Foo Fighters, dat zal het wel zijn, dat moet het zijn...

idris elba luther GIF by BBC
Pinkpop is normaal gezien altijd vrij laat toch? Kan me vergissen maar vaak hebben een hele rits festivals al wat headliner(s) bekend gemaakt en dan komt PP. Niks mis mee, ze zijn gewoon vrij laat in vergelijking met andere festivals.

• Leuk
Waarderingen: Maria en jeff250381
Pinkpop is normaal gezien altijd vrij laat toch? Kan me vergissen maar vaak hebben een hele rits festivals al wat headliner(s) bekend gemaakt en dan komt PP. Niks mis mee, ze zijn gewoon vrij laat in vergelijking met andere festivals.
Jep, altijd te laat

Users who are viewing this thread