Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben niet mee met het oeuvre van meneer Pitbull, maar is dit niet iets wat mensen 'ironisch leuk' vinden? Beetje zoals Scooter, maar wel iemand die 1 van de 3 headlineposities opeist?
Ben niet mee met het oeuvre van meneer Pitbull, maar is dit niet iets wat mensen 'ironisch leuk' vinden? Beetje zoals Scooter, maar wel iemand die 1 van de 3 headlineposities opeist?
Tegelijk dezelfde meneer Pitbull die onironisch de Ziggo Dome 2x moeiteloos uitverkoopt. Kleine blik op die setlist van toen, ik was er (uiteraard) niet bij, en ik ken denk ik 90%. Past prima in de lijn die Pinkpop de laatste jaren boekt als je het mij vraagt.
Tegelijk dezelfde meneer Pitbull die onironisch de Ziggo Dome 2x moeiteloos uitverkoopt. Kleine blik op die setlist van toen, ik was er (uiteraard) niet bij, en ik ken denk ik 90%. Past prima in de lijn die Pinkpop de laatste jaren boekt als je het mij vraagt.
denk alleen niet dat de aankondiging vandaag nog komt, is een kwestie geweest van verkeerde afbeelding plakken... LOL, wel leuke leak.
Maar dan zijn de 2 headliners voor 11 en 13 juni wel misschien intressant voor Pinkpop, maar ook Download wellicht en de metal festivals die rond het Pinkpop weekend zitten
Pinkpop is normaal gezien altijd vrij laat toch? Kan me vergissen maar vaak hebben een hele rits festivals al wat headliner(s) bekend gemaakt en dan komt PP. Niks mis mee, ze zijn gewoon vrij laat in vergelijking met andere festivals.
Pinkpop is normaal gezien altijd vrij laat toch? Kan me vergissen maar vaak hebben een hele rits festivals al wat headliner(s) bekend gemaakt en dan komt PP. Niks mis mee, ze zijn gewoon vrij laat in vergelijking met andere festivals.
Nou ja, als je headliners ook al staan op 25 andere festivals wat maakt het dan uit of je de 3e of de 25e bent in de rij van bekendmakingen.... Het exclusieve is er dan al af natuurlijk