Pinkpop 2026

Nou heeft ieder z'n voorkeur en dat is prima, maar ik vind de energie van Eddie en Pearl Jam van '92 heel anders en weinig vergelijkbaar met Yungblud van nu. Alleen al het gebruik van 'fucking' als hoofdletter, komma en punt van een zin vind ik zelf vrij tenenkrommend.
Daar heeft Youngblud niet het alleenrecht op hoor, denk maar aan the Foo Fucking Fighters of bijvoorbeeld Biffy Fucking Clyro. Die vind je dus ook niets?
Blijkbaar hoort het erbij en is het zogenaamd cool, maar ik irriteer me er eerder aan dan dat ik het cool vind.

Laatst bewerkt:
Daar heeft Youngblud niet het alleenrecht op hoor, denk maar aan the Foo Fucking Fighters of bijvoorbeeld Biffy Fucking Clyro. Die vind je dus ook niets?
Blijkbaar hoort het erbij en is het zogenaamd cool, maar ik irriteer me er eerder aan dan dat ik het cool vind.
Die vind ik toevallig ook niks nee, maar wat ik zeg; bij de een kan ik het beter hebben dan bij de ander.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Voor mij hoeft die fuck of fucking ertussen ook niet en als ze dat in elke zin beginnen te gebruiken erger ik mij er ook aan.
Maar die drie zijn qua muziek echt wel mijn ding dus dan pak ik die fucking er maar bij 😀.

Afhankelijk van wanneer zijn tour start zie ik ze nog wel met Pitbull aankomen eigenlijk. De beste man zal er ongetwijfeld een feestje van maken, maar mij doe je er geen plezier mee. 😅
Artiesten uit Amerika doen dikwijls enkel het VK, een heel belangrijke markt voor hen of ze touren eerst in het VK en gaan na hun Britse tour naar continentaal Europa. Ik zie Pitbull niet op Pinkpop.

Artiesten uit Amerika doen dikwijls enkel het VK, een heel belangrijke markt voor hen of ze touren eerst in het VK en gaan na hun Britse tour naar continentaal Europa. Ik zie Pitbull niet op Pinkpop.
Doen net zo makkelijk de VK als Europa.
Daar waar de centen te verdienen zijn gaan ze naar toe afhankelijk van hoe het tourschema in elkaar gedraaid wordt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nou heeft ieder z'n voorkeur en dat is prima, maar ik vind de energie van Eddie en Pearl Jam van '92 heel anders en weinig vergelijkbaar met Yungblud van nu. Alleen al het gebruik van 'fucking' als hoofdletter, komma en punt van een zin vind ik zelf vrij tenenkrommend.
Helemaal mee eens. Ik erger me daar ook vreselijk aan.

EO jongerendag misschien eens proberen ;)?

Nee, flauw. Vervelend als het je stoort, merk dat ik zelf ook wel vaak wat grofgebekter ben, denk ik. Ik kan fucking gaaf net zo gebruiken als supergaaf eigenlijk.
Er is een verschil tussen het afentoe eens gebruiken of in elke zin minimaal 1x.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Er is een verschil tussen het afentoe eens gebruiken of in elke zin minimaal 1x.
Ja, ik pas mijn eigen taalgebruik wel aan afhankelijk van waar ik ben. Als artiest zit je dusdanig in een bubbel dat je daar echt niet mee bezig bent, lijkt mij.

Bij James Hetfield gaat het wat mij betreft wel richting lachwekkend. Die 1000x oowyeeeeeah per optreden werkt dan ook niet mee.

• Leuk
Waarderingen: elo
Steve Martin Shrug GIF

Blackweir festival (Lewis Capaldi en Teddy Swims) komt morgen met een nieuwe headliner...

Blackweir festival (Lewis Capaldi en Teddy Swims) komt morgen met een nieuwe headliner...
Er bekruipt mij een beetje een vreemd gevoel van onbehagen. We horen en zien niks, via de media en socials, vanuit kamp Pinkpop.
Waar andere festivals al hoog van de toren blazen, soms nog maar een paar weken na de afgelopen editie.......lijkt Pinkpop tweede viool te gaan bespelen.

Als iedereen doof is zingen we gewoon in gebaren.

Er bekruipt mij een beetje een vreemd gevoel van onbehagen. We horen en zien niks, via de media en socials, vanuit kamp Pinkpop.
Waar andere festivals al hoog van de toren blazen, soms nog maar een paar weken na de afgelopen editie.......lijkt Pinkpop tweede viool te gaan bespelen.

Als iedereen doof is zingen we gewoon in gebaren.
En ze zijn ook nog altijd niet begonnen met de opbouw van de mainstage. Zou het wel doorgaan?

Users who are viewing this thread