Pinkpop 2026

Los van het wel of niet leuk vinden van een band: Het zou toch erg jammer zijn als ze voor een act kiezen die je al 3x in de buurt kon zien afgelopen jaar tegenover een act die bijna niet het land aandoet. Linkin Park hadden ze dit jaar moeten hebben. Laat ze volgend jaar maar passeren als je er een meer exclusieve act voor terug kan krijgen.

Linkin Park Groningen zou dan wel weer lachen zijn.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en RalphiePinkpop
The festival will run from 18 to 21 June at Seaclose Park in Newport, with Capaldi headlining on Friday, Harris on Saturday and The Cure closing the event on Sunday.
Zo is het gecommuniceerd door de BBC dus zal wel kloppen.
Ok dat heb ik niet gezien, ja dit zal dan zeker kloppen.

Ik hoop dat ze in Landgraaf niet weer achter de 'pinkpot' pissen met het boeken van goeie headliners.

Ik hoop dat ze in Landgraaf niet weer achter de 'pinkpot' pissen met het boeken van goeie headliners.
Er is voor volgend jaar veel aanbod zo gaf @jimmywe al eerder aan. Zal ook voor Pinkpop wel lukken. Festivals komen dit jaar ook al vroeger dan normaal naar buiten volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Maria
morgen is het 260 dagen tot Pinkpop, dan is 1 oktober een vroeg moment om te komen...
dan gok ik meer op 250 dagen tot Pinkpop

Of Pinkpop wacht op een tour aankondiging van 1 van de 3 headliners om meteen een drop te doen als vorig jaar 🤔

Er is veel aanbod voor de zomerfestivals. Voor een aantal headliners valt Pinkpop nog altijd te vroeg.
Zou me niks verbazen als LP, The Cure en FF er allemaal niet staan of hooguit 1 hiervan.

Een los The Cure evenement in NL met Slowdive, Just Mustard en Mogwai zou ik wel geniaal vinden trouwens. Fijn publiek dan ook.
Eens. Als je dit soort support acts erbij kan hebben moet je dit niet op een festival als Pinkpop en eigenlijk ook niet DTRH willen hebben.
Als zou ik het ergens nog wel vermakelijk vinden wat er gebeurt als Mogwai op het Noordpodium staat te blazen....

Zou ook meer ideaal zijn voor DTRH of BKS, ipv Pinkpop waar The Cure verzuipt tussen "Nederlandse meuk" en "Q-Music"-pop en vervolgens 20 minuten A Forest er uit poept
Ze kunnen inderdaad nog altijd makkelijk afschalen naar nog meer 100%NL en Skyradio acts, mochten ze volgend jaar wederom slecht verkopen. De tent volgooien met tribute bands en nog wat tenten erbij voor Oktoberfest achtige taferelen. Capaciteit bijschroeven naar 30.000 per dag en ze zijn weer toekomstbestendig.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Ze kunnen inderdaad nog altijd makkelijk afschalen naar nog meer 100%NL en Skyradio acts, mochten ze volgend jaar wederom slecht verkopen. De tent volgooien met tribute bands en nog wat tenten erbij voor Oktoberfest achtige taferelen. Capaciteit bijschroeven naar 30.000 per dag en ze zijn weer toekomstbestendig.
Zou Joost dan weer komen? Kan niet anders!

Zou ook meer ideaal zijn voor DTRH of BKS, ipv Pinkpop waar The Cure verzuipt tussen "Nederlandse meuk" en "Q-Music"-pop en vervolgens 20 minuten A Forest er uit poept
Nou jij staat duidelijk weer te springen voor joost 😉

Nee we gaan het zien.
Er is duidelijk wel wat aanbod voor festivals in juni en juli.
Kan best leuk worden in 2026

• Leuk
Waarderingen: Maria en Timmetje
Joost mag altijd komen!
nee

Ik pleit voor Helene Fischer

Ik pleit voor Helene Fischer
Helene Fischer GIF by ZDF

morgen is het 260 dagen tot Pinkpop, dan is 1 oktober een vroeg moment om te komen...
dan gok ik meer op 250 dagen tot Pinkpop

Of Pinkpop wacht op een tour aankondiging van 1 van de 3 headliners om meteen een drop te doen als vorig jaar 🤔
Pink werd op 7 oktober gedropped........
Zou dus zomaar eens kunnen.
Maar welke verrassing hebben ze dan nog in petto???
Alle grote jongens waar de PP liefhebbers op hebben gezinspeeld zijn al onderweg.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Lytham komt morgen avond met een act, qua tijd kan die aankon een USA act zijn

morgen ook Oya en NOS Alive...

Users who are viewing this thread