Pinkpop 2026

Zeker, goede headliner voor Pinkpop. Maar wel saai, belegen en heb geen zin in Grohl. Maar verder: doen!
ik hoef het ook niet op mijn bordje te krijgen omwille van je punten :)
maar pinkpop moet dit wel doen ja als ze weer een bordje uitverkocht willen hangen

Ooit waren ze niet saai en belegen, ik vind Foo Fighters op Pinkpop 2011 een van de tofste concert ervaringen die ik kan herrineren (op Arcade Fire ook op Pinkpop na dan).

Maar eens, Dave Grohl is een beetje een oude man geworden die af en toe net iets te hard zijn best doet om nog Rock & Roll te zijn. Krijg er een beetje Jack Black vibes bij.

Ooit waren ze niet saai en belegen, ik vind Foo Fighters op Pinkpop 2011 een van de tofste concert ervaringen die ik kan herrineren (op Arcade Fire ook op Pinkpop na dan).

Maar eens, Dave Grohl is een beetje een oude man geworden die af en toe net iets te hard zijn best doet om nog Rock & Roll te zijn. Krijg er een beetje Jack Black vibes bij.
Poh ja, wat een jaar was dat. 2011, Coldplay, Kings of Leon (op hun piek?) en Foo's (op hun piek).

Zou een dag met de Foo's zo snel uitverkopen?
Denk ik niet ze hebben de hype nu niet echt bepaald mee die ze 2 jaar terug wel hadden plus dat Pinkpop niet goed verkoopt als festival zijnde. maar Foo Fighters zijn altijd een grote naam dus zie het wel goed verkopen/ op een laat moment uitverkopen

• Haha
Waarderingen: jeff250381
Wens (ik weet het, veel te stacked):
VR: The Cure - Moby (als afsluiter)
ZA: Bring Me The Horizon - My Chemical Romance
ZO: System of a Down - Gorillaz

Verwachting:
VR: The Cure - The Prodigy (als afsluiter)
ZA: Sabrina Carpenter - 21 Pilots
ZO: Foo Fighters - Queens of the Stone Age/Volbeat

Andere grote kanshebbers voor hoge spots zijn denk ik Mumford & Sons, Kings of Leon en nog steeds Linkin Park.

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en mattman
Poh ja, wat een jaar was dat. 2011, Coldplay, Kings of Leon (op hun piek?) en Foo's (op hun piek).
KoL was in de Come Around Sundown periode, dus inderdaad wel denasleep van Only By The Night met o.a. Sex On Fire en Use Somebody. Ook dat was een toffe set. Toen nog het hele weekend geweest met o.a. Avenged Sevenfold, Elbow, Alter Bridge, Wolfmother, White Lies, Manic Street Preachers, Hurts, Kaiser Chiefs, Volbeat, The Gaslight Anthem, 30 Seconds To Mars, Deadmau5, Band Of Horses, The Bloody Beetroots, Cage The Elephant, The Script en uiteraard ook niet te vergeten Hanson.

Best aardig jaartje was dat.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en ChrisV
Coldplay ook op hun piek. Daarna hebben ze alleen nog maar bagger geproduceerd wat ook zijn doorwerking had in de setlists.

Denk ik niet ze hebben de hype nu niet echt bepaald mee die ze 2 jaar terug wel hadden plus dat Pinkpop niet goed verkoopt als festival zijnde. maar Foo Fighters zijn altijd een grote naam dus zie het wel goed verkopen/ op een laat moment uitverkopen
Meest recente keer Pinkpop (en vgm überhaupt Nederland) is 2018, verwacht dat die 8 jaar de verkoop zeker gaat helpen.

Zou een dag met de Foo's zo snel uitverkopen?
Ja. Daar durf ik wel stellig in te zijn ;) De vorige keer Werchter was ook in een zucht en een scheet weg.
Waren ze toen meer een hype? Misschien wel, maar de kaartverkoop start ook nog niet.

Mits ze voor Pinkpop niet laat aangekondigd worden en al wel bekend zijn voor Werchter, of bv een Ziggo show. verkoopt dat gewoon goed.

Wens (ik weet het, veel te stacked):
VR: The Cure - Moby (als afsluiter)
ZA: Bring Me The Horizon - My Chemical Romance
ZO: System of a Down - Gorillaz

Verwachting:
VR: The Cure - The Prodigy (als afsluiter)
ZA: Sabrina Carpenter - 21 Pilots
ZO: Foo Fighters - Queens of the Stone Age/Volbeat

Andere grote kanshebbers voor hoge spots zijn denk ik Mumford & Sons, Kings of Leon en nog steeds Linkin Park.
Laat The Cure, BMTH, MCR en QOTSA maar doorkomen. Ben normaal meer van het last minute swappen, maar hier zou ik wel instant een kaartje voor kopen haha, zeker met een paar toffe acts overdag erbij.

Ja. Daar durf ik wel stellig in te zijn ;) De vorige keer Werchter was ook in een zucht en een scheet weg.
Waren ze toen meer een hype? Misschien wel, maar de kaartverkoop start ook nog niet.

Mits ze voor Pinkpop niet laat aangekondigd worden en al wel bekend zijn voor Werchter, of bv een Ziggo show. verkoopt dat gewoon goed.
+idd 8 jaar geleden

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread