Pinkpop 2026

Axl Rose kan niet meer zingen. Dus het is dan drie uur kattengejank.

Ze trokken de vorige keer Groningen ook met moeite vol.
Groningen was heel snel (stijf) uitverkocht. Het jaar daarna Megaland viel zwaar tegen, zijn toen uitgeweken naar Bospop terrein.

Sinds Slash en Duff weer bij de band zijn heb ik ze elke tour meerdere malen gezien. Over het algemeen is Axl goed bij stem (althans, niks anders als in de jaren '90, het is nooit de beste zanger geweest). Groningen viel echter zwaar tegen en dat jaar Graspop van wat ik heb horen zeggen ook. Dat zal geen goed doen aan de kaartverkoop in de Benelux.

Heb ze dit jaar nog in Luxemburg gezien en één van de betere optredens dit jaar.

Billie Eilish of Sabrina Carpenter gaat er wel staan denk ik.
Zou wel eens tijd worden dat Billie Eilish op Pinkpop staat. Ik weet alleen niet of ze inmiddels te duur is voor PP. Van alle actuele vrouwelijke (pop) headliners zou ik voor haar zeker op de weide blijven.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik zie mumford and sons ook wel weer opduiken in 2026.
Mumford and sons - youngblud
Sam fender - twenty one pilots
Foo Fighters - lewis Capaldi/soad

Zo iets of is dit te hoopvol?
Geen idee, maar ik hoop met je mee. Linkin' Park ipv Foo Fighters reken ik ook goed ;-)
En als er dan nog een pop/vrouw act tussen moet ipv Yungblud, vooruit maar. Billie Eilish graag, of anders Gaga. Te hoopvol, maar een mens mag hopen...

Geen idee, maar ik hoop met je mee. Linkin' Park ipv Foo Fighters reken ik ook goed ;-)
En als er dan nog een pop/vrouw act tussen moet ipv Yungblud, vooruit maar. Billie Eilish graag, of anders Gaga. Te hoopvol, maar een mens mag hopen...
Effe herwerkt ifv wat je zei:
Mumford and sons - YUNGBLUD
Billie Eilish - twenty one pilots
Foo Fighters - Sam Fender

• Geweldig
Waarderingen: Maria
iemand 't nieuwe album van twentyonepilots al geluisterd? (breach)

lekker album, laat ze maar doorkomen:)
ben halverwege gestrand. Drum show maakte me wel enthousiast over dit album maar wat ik voor de rest hoorde vond ik niet echt geweldig ook niet slecht maar beetje gewoontjes. Welke nummers springen er volgens jou boven uit dan?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Groningen was heel snel (stijf) uitverkocht. Het jaar daarna Megaland viel zwaar tegen, zijn toen uitgeweken naar Bospop terrein.

Sinds Slash en Duff weer bij de band zijn heb ik ze elke tour meerdere malen gezien. Over het algemeen is Axl goed bij stem (althans, niks anders als in de jaren '90, het is nooit de beste zanger geweest). Groningen viel echter zwaar tegen en dat jaar Graspop van wat ik heb horen zeggen ook. Dat zal geen goed doen aan de kaartverkoop in de Benelux.

Heb ze dit jaar nog in Luxemburg gezien en één van de betere optredens dit jaar.
Idd niet de sterkste zanger maar toch ben ik er nieuwsgierig naar, wat mij betreft mogen ze wel doorkomen.

ben halverwege gestrand. Drum show maakte me wel enthousiast over dit album maar wat ik voor de rest hoorde vond ik niet echt geweldig ook niet slecht maar beetje gewoontjes. Welke nummers springen er volgens jou boven uit dan?
Persoonlijk zijn voor mij de betere albums die groeien en die ik dus niet na een paar nummers kan beoordelen, maar diverse malen geluisterd moet hebben en steeds weer wat ontdek. Geef ze nog maar eens kans, hoewel het natuurlijk gewoon je smaak niet kan zijn.

Duurde even voordat ik Girl in Red raadde, maar Royel Otis zou ik ook heel tof vinden. Perfecte festivalartiest zo begin namiddag.
Als voorlaatste op Noord, van 19u tot 20u, zou ik nu niet begin namiddag noemen. En Royel Otis toch wel een beetje te klein voor dat. Doe dan maar het slot vroeger op Noord, zo rond vijven

• Leuk
Waarderingen: elo

De singles die tot nu toe uit waren (the contract en drum show) zijn imo nog steeds het beste. City walls en cottonwood springen er ook positief uit. de rest heb ik vlug geluisterd in de auto maar moet het nog goed beluisteren. iig dikke voldoende zover (trench blijft wel t beste album)

Users who are viewing this thread