Pinkpop 2026

Zou me verwonderen dat ze ervoor al gigs spelen en daags nadien zie ik ze nog niet op PP verschijnen tbh

Papa Roach dus een week later op Werchter Parklife. Kunnen we deze opschrijven voor Pinkpop? Staan ook op Hurricane/Southside.

Of kiezen ze voor The Offspring, die ook Hurricane en Southside staan.

Terwijl ze beide ook op Jera zouden kunnen staan verwacht ik dat er 1 op PP staat en de ander op Jera. Degene die niet op PP staat zal dat weekend die overgebleven dag wel voor GMM gaan.

Leken mij wel 2 mooie kanshebbers voor de Limp Bizkit spot van 2024

Op zich wel een grappig statement, over het festival waarvan je de uitzendingen presenteert.
Want, dat mag niet?
De presentatoren wisselen toch met het jaar daar, zo'n stabiele job zal het toch zijn :P

Even reageren op het stukje;
Als je het gevoel hebt dat je de krekels kan horen wanneer de act vertraging heeft, en wanneer je om je heen kijkt dat het terrein en de mensen om je heen er maar een beetje gezapig bij staan. Kan me voorstellen dat dat best wel ongemakkelijk kan zijn wanneer je -voor je gevoel- op hét festival van Nederland zou staan.

Dit stukje ademt weemoed naar mooiere Pinkpop tijden. Terecht of onterecht.

Dan is het absolute dieptepunt maar geweest. Al snap ik niet dat een zichzelf respecterend festival dit zou doen.
Waarom zou dit een dieptepunt zijn?
Nieuwe headliner (nieuw in de zin van niet eerder 😝).
Grote naam met een legio aan Hits!
Denk ook dat deze dag vrij hard zou gaan met een mooi progamma er onder!
Tsjah live is het natuurlijk verschrikkelijk en afgelopen jaren zijn ze al in Nederland geweest..

Maar als festival wil je toch grote namen boeken?
Los van ieders voorkeur en wensen waar een festival naar toe moet!

Het heeft ook zeker niet mijn voorkeur maar succes zal het hebben (mark my words)

• Leuk
Waarderingen: colette283
Nieuwe headliner (nieuw in de zin van niet eerder 😝).
Grote naam met een legio aan Hits!
Denk ook dat deze dag vrij hard zou gaan met een mooi progamma er onder!
Tsjah live is het natuurlijk verschrikkelijk en afgelopen jaren zijn ze al in Nederland geweest..

Maar als festival wil je toch grote namen boeken?
Los van ieders voorkeur en wensen waar een festival naar toe moet!

Het heeft ook zeker niet mijn voorkeur maar succes zal het hebben (mark my words)
Axl Rose kan niet meer zingen. Dus het is dan drie uur kattengejank.

Ze trokken de vorige keer Groningen ook met moeite vol.

Je beantwoord je eigen vraag al mooi:
Waarom zou je een dure artiest boeken die live verschrikkelijk slecht is en recent in Landgraaf heeft bewezen geen reet aan tickets te verkopen?
Ticketverkoop was zo slecht dat een verplaatsing naar een kleiner veld noodzakelijk was.
Daarnaast heeft natuurlijk iedereen in de omgeving die dus al gezien

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Gnr mag van mij zeker komen. Blijft een van mijn favo bands en al heel vaak gezien. Dit jaar in Düsseldorf een zeer sterk concert gezien. Stem is natuurlijk niet meer wat het is geweest, maar de man is 60+.. Al moet ik toegeven dat ik het wel door een roze bril bekijk. Al denk ik idd niet dat Pinkpop ze zal boeken.

Laatst bewerkt:
Op zich wel een grappig statement, over het festival waarvan je de uitzendingen presenteert.

Want, dat mag niet?

Allesbehalve. Dan interpreteer je mijn bericht verkeerd, of ik formuleer het onhandig.

Ik kan me verplaatsen in Woe's sentiment (omtrent randprogramma en programmering Pinkpop) en vind het wel voor hem spreken dat hij dat publiekelijk uit. Dat zouden veel anderen in die rol niet gedaan hebben. Dat vond ik wel een grappige constatering.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu
Gisteren eindelijk op youtube geplaatst. Misschien wel een van de vetste optredens die ik ooit gezien heb. Zo veel herinneringen aan deze editie. Voor mij een van de beste festivals line ups ooit.

Rage against the machine - Pinkpop 2008

Gisteren eindelijk op youtube geplaatst. Misschien wel een van de vetste optredens die ik ooit gezien heb. Zo veel herinneringen aan deze editie. Voor mij een van de beste festivals line ups ooit.

Rage against the machine - Pinkpop 2008

Toen in het sportpaleis meegepakt in 2008,
mijn eerste concert
dit straks eens aanzwieren se

Users who are viewing this thread