Pinkpop 2026

Hoe zou volgens jullie bijvoorbeeld een Sleep Token zich verhouden tijdens Pinkpop? Of zouden hun eerder geboekt worden bij een ander festival of venue? Ik zelf ben aardig fan geraakt en ik merk in mijn omgeving dat veel jonge mensen de band ook beluisteren! De volgende maanden zijn ze aan het touren in Amerika en verder is er nog niks bekend.
Zou ik zo graag willen en is echt wel een super actuele band, maar weet niet of PP hen zou willen boeken. Hopelijk wel!

Hoe zou volgens jullie bijvoorbeeld een Sleep Token zich verhouden tijdens Pinkpop? Of zouden hun eerder geboekt worden bij een ander festival of venue? Ik zelf ben aardig fan geraakt en ik merk in mijn omgeving dat veel jonge mensen de band ook beluisteren! De volgende maanden zijn ze aan het touren in Amerika en verder is er nog niks bekend.
Ik zie ze heel graag komen maar weet niet of PP dat aandurft. Ik weet ook niet zo goed op welke spot ik ze zou zetten, betwijfel eigenlijk of ze zelf nog genoegen nemen met een subspot. Voor Jera zijn ze ondertussen te groot denk ik, en op LL verwacht ik ze ook niet. 😅 Maar goed, wat mij betreft heel erg welkom. Al zal het voor hen waarschijnlijk ook gewoon weer de Ziggo worden...

Gemiste kans voor een dramatische “Sleep wie?” a la “Olivia wie?”!
Heb erover nagedacht ;). Zag het hier wel al vaker voorbij komen, maar dan weet ik wel orde van grootte. Tegelijkertijd, vraag ik me dan ook gelijk af of dit op een mainstream festival zo'n hoge spot zou krijgen. Denk het niet eigenlijk.

Heb erover nagedacht ;). Zag het hier wel al vaker voorbij komen, maar dan weet ik wel orde van grootte. Tegelijkertijd, vraag ik me dan ook gelijk af of dit op een mainstream festival zo'n hoge spot zou krijgen. Denk het niet eigenlijk.
Denk het ook niet, maar denk eerlijk gezegd ook niet dat ze nog komen voor minder. En dit is imo zo'n band die je ook niet om 14.00 moet laten spelen.

Heb geen intel over hoeveel ze eisen op een festival qua plaats. Alleszins wel een spannende, opkomende act vind ik!

Voor mij de ideale affiche qua headliners en sub en combinatie rock en pop... Maar ik vrees niet haalbaar...
Vrijdag - Volbeat & Linkin Park
Zaterdag - Lewis Capaldi & Lady Gaga
Zondag - Yungblud & Foo Fighters

We blijven dromen
Mooi rijtje, al verwacht ik Chappell ipv Gaga. Zou al blij zijn als er eentje van de 2 komt.

Ik zie mumford and sons ook wel weer opduiken in 2026.
Mumford and sons - youngblud
Sam fender - twenty one pilots
Foo Fighters - lewis Capaldi/soad

Zo iets of is dit te hoopvol?

• Geweldig
Waarderingen: Maria

Mag van mij net met meer hoop. Al zal het wellicht op zoiets eindigen en dan maar hopen dat ze ook eens wat breder boeken 🙏

zou dit wel een mooi rijtje vinden alleen zit er niet een echte popheadliner bij wat mij gek lijkt na de laatste jaren

Users who are viewing this thread