Pinkpop 2026

Het Amerikaanse Innings festival komt net met zijn line up. Daar zal wel wat van naar Europa komen
back to the future GIF

Back To The Future GIF

• Haha
Waarderingen: PJ
Is Gorillaz eigenlijk nog een geschikte headliner voor Pinkpop? Zou ik zelf leuk vinden!

Als je dit zou kunnen boeken, moet je dat toch altijd doen?
Ik weet niet. Linkin Park verkoopt voor Werchter 26 ook niet zo hard als dit jaar. Dat was de act die ze dit jaar hadden moeten hebben. Blink 182 is imo wat passé. Het is wel erg veel rock.

Ik weet niet. Linkin Park verkoopt voor Werchter 26 ook niet zo hard als dit jaar. Dat was de act die ze dit jaar hadden moeten hebben. Blink 182 is imo wat passé. Het is wel erg veel rock.
Klopt idd, toch zou ik ze graag op Pinkpop zien. Maar als we Linkin Park vervangen voor bijv Chappell Roan zal het ook rap uitverkopen. 1 pop, 1 metal en 1 rock headliner. Zou wel het diverse boeken waar Pinkpop zich mee wil profileren aansterken. En lijkt me daarnaast een mooi rijtje.

Linkin Park zorgt wel voor een hoop jeugd, Soad lijkt ook in de lift bij de jeugd. Zoals hier al wordt gezegd als je dit kunt boeken moet je dit doen. Blink 182 hoe goed ik ze ook vind voor een artiest die meer bij de jeugd past zou wel slim zijn. Ook het dagprogramma en de sub van de Foo's misschien meer voor de jeugd betrekken en je hebt een top line-up

Woa!! Vergeet PP, ik ga hierheen. Mumford & Sons, Goo Goo Dolls, Myles Kennedy, TOP, Cage the Elephant, Lord Huron ❤️, the Fray, Vertical Horizon, Blink, en Switchfoot. Wat een geweldige line-up!!
Ik vind het net maar "mèh", maar goed, ieder zijn smaak!

Woa!! Vergeet PP, ik ga hierheen. Mumford & Sons, Goo Goo Dolls, Myles Kennedy, TOP, Cage the Elephant, Lord Huron ❤️, the Fray, Vertical Horizon, Blink, en Switchfoot. Wat een geweldige line-up!!
Myles Kennedy speelt er niet, en die zal sws met Alter Bridge op tour zijn volgend jaar. Tevens ook een naam die door mag naar Pinkpop

Users who are viewing this thread