Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet minder populair qua artiest, maar minder enthousiast om te bezoeken, laat ik het zo zeggen. Een soort overkill. Klein voorbeeld: Er zijn nu nog steeds gewoon tickets te koop voor Linkin Park op Werchter Parklife volgend jaar. Daarmee bedoel ik dat zij ook overal te zien waren, en daarbij ook alles uitverkochten. Nu iedereen ze gezien heeft is die 'hype' er niet echt meer. En dat verwacht ik dus ook bij Chappel Roan.
Ik denk dat mensen nog afwachten voor Linkin Park op Werchter Parklife. Veel hangt af van wat er nog allemaal te zien is rond die periode. Ik zou heel graag Linkin Park zien maar als ik al naar Pinkpop ga en er zijn nog een paar kleinere festivals waar ik naar jaarlijkse gewoonte naartoe ga dan wacht ik af. Je kan niet overal naartoe. Foo Fighters, U2 en nog enkelen staan hoger op mijn verlanglijstje dan LP maar ik zou heel blij zijn als ze op PP staan (ook al is het eigenlijk een jaar te laat).
Vond dat een hele rare opmerking toen. Natuurlijk, voor Pinkpop moet het wel een beetje toegangelijk blijven maar Arctic Monkey's is toch helemaal niet obscuur ofzo? Werkte wat mij betreft destijds ook prima als headliner.
Vond dat een hele rare opmerking toen. Natuurlijk, voor Pinkpop moet het wel een beetje toegangelijk blijven maar Arctic Monkey's is toch helemaal niet obscuur ofzo? Werkte wat mij betreft destijds ook prima als headliner.
Ze hadden Rob nooit op moeten trommelen destijds!
2014 was meer de arrogantie van AM zelf, vele bezoekers wouden ook wat van het oudere werk horen.. hier werd geen gehoor aangegeven!
Toen was het voor mij ook geen must-see maar toch geweest en Robert Plant laten schieten (enorm dom)
Get the Arctic Monkeys Setlist of the concert at Megaland, Landgraaf, Netherlands on June 8, 2014 from the AM Tour and other Arctic Monkeys Setlists for free on setlist.fm!
Nee hoor. AM stond eerder ook op BKS met een vergelijkbare capaciteit qua publiek (nog minder zelfs). Voor BKS anno 2026 idd te klein, maar DTRH of Lowlands zie ik wel gebeuren. Op Pinkpop hooguit laatste act op het Noordpodium. Zo groot zijn ze niet.
Nee hoor. AM stond eerder ook op BKS met een vergelijkbare capaciteit qua publiek (nog minder zelfs). Voor BKS anno 2026 idd te klein, maar DTRH of Lowlands zie ik wel gebeuren. Op Pinkpop hooguit laatste act op het Noordpodium. Zo groot zijn ze niet.
BKS heeft Arctic Monkeys al twee keer gehad en zal ze geen derde keer als headliner neerzetten, zeker niet met huidige vorm van programmeren, en die twee laatste platen maakt ze voor Pinkpop een te lastige act. Als ze komen dan is DTRH qua schaal wel de meest logische plek. En is bovendien de enige van het viertal PP-BKS-DTRH-LL dat ze nog niet gehad heeft.