Pinkpop 2026

eigenlijk is t vooral afwachten op de 1e festivals in australie en zuid amerika van 2026

als je op logica afgaat en totaal niet op geruchten, dan zou Linkin Park logisch zijn voor de 19e juni.
Foo Fighters op basis van herpakken touren.
Beide op basis van tourschema's.

wellicht staat hier in Mexico eind 2025 al iets wat wat de tour in Europa vervolg geeft voor festivals in 2026
coronacapital.com.mx/

geruchten voor Lollapalooza in Zuid Amerika in het voorjaar van 2026 kunnen een aandachtspunt zijn voor Europese festivals 2026, vandaar Pearl Jam.

maar dat zijn maar speldenprikjes op dit moment, het ware gok spektakel begint pas echt september/ oktober als de tour geruchten op gang komen
Daar staat wel e.e.a. tussen wat kans maakt voor PP: Foo's, QotSA, Franz Ferdinand, Circa Waves, Hollow Coves, Tamino, Chappell, Vampire Weekend, Gizmo Varillas, Lola Young, the Struts, LP, Of Monsters and Men, Friday Pilots Club, Syml. Kom maar door hoor!
Mumford and Sons, wat iemand hierboven opperde, schat ik ook wel in als kanshebber en zou ik ook zeker graag zien.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Waarom geen early bird weekend tickets,denk dat de vaste aanhang dit wel zou waarderen of is dit een brug te ver??.
Van mij mag het nog even wachten PP25 was geen goedkope 😅
Werchter er nog achter aan en nu weer vakantie..! Seizoenskaart weer verlengd!

Nee nog even geduld aub 😀

Hey ik zie dat ik nog geen voorspelling heb gedaan hier :eek:

Ik verwacht als headliners, Foo Fighters, Mumford and Sons en Post malone/Sabrina Carpenter
Linkin Park zie ik niet meer gebeuren. Hun huidige tourschema is niet ideaal voor pinkpop (het kan uiteraard wel), en de hype is er al af denk ik. Werchter Parklife ook nog niet uitverkocht.
En ergens hoop ik dat Sam Fender wel geboekt gaat worden. Groot risico natuurlijk, maar misschien goed voor hem om als sub te staan. En met de voorwaarde dat hij weinig shows doet zodat wanneer hij wel gepland staat deze ook kan afmaken.

En Oasis met een los concert week voor pinkpop op megaland :p

Ik heb ook nog niets voorspeld. Alleen maar geouwehoert tot nu toe.

Nou daar gaat ie dan. Volledig uit de lucht gegrepen, zoals altijd:

Headliners: Billie Eilish, Foo Fighters en Fred Again

Noord Afsluiters: Blink-182, Benson Boone en Raye

Subs: Paramore, Gracie Abrams en Noah Kahan

• Winning
Waarderingen: hersenscheetje

Zo daar kan ik goed mee leven, afgesproken 🙏🏻

Strik eromheen!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Benson Boone eraf en de Foo's vervangen met The Cure en dan niks meer aan doen!

Fred Again en Billie Eilish voelen wel een beetje als Mosterd na de maaltijd.

Past in dat opzicht dan wel weer bij Pinkpop.

Haha. Met precies dat in het achterhoofd heb ik ze er ook op gezet. Alhoewel er bij Billie volgens mij nieuwe muziek in de koker zit...

Precies dit. Pinkpop boekt al jaren bands net na de hype. Daarom volgend jaar commercieel gezien beter geen LP. Zijn nog steeds tickets te krijgen voor Werchter Parklife (ook golden circle), dus het LP-momentum is ook alweer voorbij

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Landgraver
Precies dit. Pinkpop boekt al jaren bands net na de hype. Daarom volgend jaar commercieel gezien beter geen LP. Zijn nog steeds tickets te krijgen voor Werchter Parklife (ook golden circle), dus het LP-momentum is ook alweer voorbij
Ikzelf zou niet enkel voor Linkin Park naar Werchter Parklife gaan maar zou ze wel graag op Pinkpop zien. Mensen moeten ook keuzes maken. Zowel financieel als qua tijdspendering. Dus ja... een weekendje Pinkpop, hier en daar nog een optreden of klein festival... dan zou ik ook wachten om tickets te kopen voor Parklife en eerst eens bekijken wat er nog komt en waar. Want je kan niet overal naartoe. Ik toch niet 😀.

valt mij op hoe weinig twentyonepilots genoemd wordt hier: gaan weer touren in november met hun nieuwe album 'the breach'

ik vind die zeker ook headliner waardig.
en dan yungblud als sub? mooie pop/alternatief dagje dan.

Users who are viewing this thread