Pinkpop 2026

Puur omdat ik het zou willen zien, nergens anders op gebaseerd;

Billie Eilish - Linkin Park - Foo fighters

Linkin Park ga ik gelukkig in 1,5 week zien op Werchter 😄 maar ben echt mega fan van Emily en zou het niet erg vinden om ze nog vaker te zien

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Maneskin voelt wel wat meer mainstream. 3fm hitjes enzo. Maar wellicht ken ik BMTH gewoon niet goed genoeg.
Zag toch opvallend veel BMTH shirts op Pinkpop dit jaar. Daarnaast zou het dan meer dan 3 jaar zijn sinds de laatste show in NL. Dan heeft Pinkpop eens een keer niet het probleem dat iedereen ze een paar maanden voor Pinkpop al heeft kunnen zien.

Pinkpop is wel het enige festival in Nederland waar BMTH terecht kan imo. Te groot voor Jera en geen match (meer) met Lowlands.

Of het wordt een zaalshow, maar ze zullen toch zeker wel een keer Nederland aan doen volgende tour.

Enne, System of a Down? 👀
Zou echt tof zijn als het allemaal goed zou vallen voor Jera

Ik ben vooral benieuwd hoe de nieuwe directeur Ide dit gaat doen. Wij roepen hier allemaal om wat namen die DTRH ook wel wilt boeken. Gaat hij Pinkpop meer in de richting van DTRH drukken of hoe gaat dit straks? DTRH was ook niet instant uitverkocht dit jaar, dus die moeten ook sterk blijven boeken. Blijft Pinkpop dan de allemans popmuziek vriend zonder te scherpe randjes en vooral oude deels verjaarde bands? Wordt interessant allemaal. Ik durf geen voorspelling te doen in elk geval.

Mijn 1e gok op eigenlijk niets gebaseerd: Foo's, Queen + Adam L en Post Malone al zou het mij ook helemaal niet verbazen als ze Benson Boone uit de hoge hoed toveren...

Komen Dua en Post Malone met nieuw werk? Want zie hen hier veel passeren, maar hun laatste albums komen toch allebei uit 2024? Is het dan niet wat vijgen na Pasen om ze 2 jaar later pas als head te boeken? Voor mij goed hoor, beiden nog niet gezien en wel op het wensenlijstje!

Komen Dua en Post Malone met nieuw werk? Want zie hen hier veel passeren, maar hun laatste albums komen toch allebei uit 2024? Is het dan niet wat vijgen na Pasen om ze 2 jaar later pas als head te boeken? Voor mij goed hoor, beiden nog niet gezien en wel op het wensenlijstje!
Geen idee, ik heb het nergens op gebaseerd. Ik wil ze gewoon graag zien

Welke acts staan binnen nu en volgend jaar pakweg februari 2 a 3 keer in de Ziggodome?

• Haha
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread