Pinkpop 2026

Je zou voor minder naar de speciaalbierbar rennen. Wat een mager dagje als het zo ziet, zeker de main.

Los daarvan wel plausibel allemaal. Ook jammer dat zo'n RoyEl Otis mag gaan verzuipen op de Main.
Magere dag? Foo Fighters, YUNGBLUD, Royel Otis, White Lies en Wet Leg op de Main. Fat Dog hopelijk in de Tent. En nog acts die moeten aangekondigd worden. Vind ik net heel prima dag 🔥

Magere dag? Foo Fighters, YUNGBLUD, Royel Otis, White Lies en Wet Leg op de Main. Fat Dog hopelijk in de Tent. En nog acts die moeten aangekondigd worden. Vind ik net heel prima dag 🔥
Van al die namen zou ik alleen Wet Leg en Fat Dog echt graag willen zien. Maar voor de rockliefhebber een prima dagje.

White Lies is al tien jaar vergane glorie, YUNGBLUD is leuk voor de doelgroep en een dikke subheadliner, Royel Otis gaat niet werken op Pinkpop. Wet Leg tof, kan leuk worden op een mooie Noord-spot. Verder vind ik het daar omheen toch echt te weinig, zal wel met name aan die DI-RECT spot liggen.

White Lies is al tien jaar vergane glorie, YUNGBLUD is leuk voor de doelgroep en een dikke subheadliner, Royel Otis gaat niet werken op Pinkpop. Wet Leg tof, kan leuk worden op een mooie Noord-spot. Verder vind ik het daar omheen toch echt te weinig, zal wel met name aan die DI-RECT spot liggen.
Ja DI-RECT als head Noord vond ik ook eerst te gek voor woorden, maar nu hoop ik er echt op als tegelijkertijd Fat Dog de Tent mag slopen 🔥

• Leuk
Waarderingen: elo
Voor mij is die zondag nu al heel dik! Terwijl we nog niet eens de helft van de namen weten die dag (zal veel stage 4 bijkomen uiteraard, maar iig nog minstens 10 namen die zich aan deze dag toe zullen voegen)

Pinkpop begint zich ook weer vaker op de socials te laten zien, of deze week nog of begin volgende week verwacht ik weer een nieuwe drop!

• Leuk
Waarderingen: jeff250381 en elo
Voor mij is die zondag nu al heel dik! Terwijl we nog niet eens de helft van de namen weten die dag (zal veel stage 4 bijkomen uiteraard, maar iig nog minstens 10 namen die zich aan deze dag toe zullen voegen)

Pinkpop begint zich ook weer vaker op de socials te laten zien, of deze week nog of begin volgende week verwacht ik weer een nieuwe drop!
Vorig jaar kwamen de eerste namen op 19 november en het tweede pakketje op 23 januari, wat een dinsdag en donderdag waren.
Dit jaar kwam het eerste pakket op maandag 24 november, ik verwacht dus dat ze weer eind januari gaan zitten met het tweede pakketje

• Leuk
Waarderingen: Bassie78

Vind ze in het algemeen stuk actiever als andere jaren zelfs op de feestdagen posten.

Denk persoonlijk dat het nog 2 weken zal duren voor we nieuwe namen krijgen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Zal inderdaad ergens in de komende weken zijn, wat verwachten jullie als grootste naam die er nog bijkomt, waarschijnlijk de sub of noord headliner op zaterdag? Zie zelf Alter Bridge nog wel gebeuren, heel misschien zelfs nog op de zondag. Electric Callboy kan voor zover ik weet ook nog op de zaterdag, niet zeker of die groot genoeg zijn voor die spot en of ze daar passen voor The Cure?

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Zal inderdaad ergens in de komende weken zijn, wat verwachten jullie als grootste naam die er nog bijkomt, waarschijnlijk de sub of noord headliner op zaterdag? Zie zelf Alter Bridge nog wel gebeuren, heel misschien zelfs nog op de zondag. Electric Callboy kan voor zover ik weet ook nog op de zaterdag, niet zeker of die groot genoeg zijn voor die spot en of ze daar passen voor The Cure?
Volbeat en Within Temptation 😝

• Haha
Waarderingen: jeff250381
Geen idee of ze touren dan wel of het past in het tourschema maar ik hoop toch nog op enkele bands/artiesten die ik onthoud van 2025 zoals Cmat, Ravyn Lenae, Sombr, Djo, Geese, Chloe Slater en Gurriers. Ik heb toch het idee dat de affiche nog wel wat "nieuw" mist.

Verder mogen ook The Hives nog wel langskomen en mist de line up nog wel iets dansbaar/elektronisch of is dat niet gangbaar op Pinkpop? Voor ons wordt het de eerste keer in ieder geval.

Gurriers zou een fijne toevoeging zijn!
Qua elektronisch is Sofi Tukker aanwezig, mochten ze de tent nog kunnen aanpassen zodat er minder lichtinval is! Zelf genoten van een Deathmous en Bloody Beetroots, Chase and Status (al kon ik daar maar even van genieten voordat LP begon).
Al deze optredens waren overigens in de oude opstelling waarbij er veel minder licht binnenkwam ik mijn optiek!

Gurriers zou een fijne toevoeging zijn!
Qua elektronisch is Sofi Tukker aanwezig, mochten ze de tent nog kunnen aanpassen zodat er minder lichtinval is! Zelf genoten van een Deathmous en Bloody Beetroots, Chase and Status (al kon ik daar maar even van genieten voordat LP begon).
Al deze optredens waren overigens in de oude opstelling waarbij er veel minder licht binnenkwam ik mijn optiek!
De tent kun je qua lichtinval nog wel aanpassen, zowel aan de zijkanten als aan de kopse kant kan de doorloophoogte nog wel zakken naar 2,5 - 3 mtr. is nu ca. 5 mtr.?? Dus daar is nog wel wat te halen.

P.s. Within Temptation is het weekend van PP nog niet bezet.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread