Pinkpop 2026

Een boeking van S&F heeft natuurlijk niets met medelijden te maken, maar past tegenwoordig (helaas) gewoon goed op PP en eigenlijk hebben ze het ook gewoon verdiend. Het is absoluut mijn smaak niet, maar er staat gelukkig meestal wel iets leuks op stage4, dus dan gaan we die kant op.

• Thinking
Waarderingen: hersenscheetje
Ik snap dat het stevig geformuleerd was, maar ook zeker niet bedoeld om anderen te kwetsen. Excuus daarvoor voor wie het geraakt heeft.
Zal in het vervolg mijzelf iets minder stevig formuleren.

Tegelijkertijd is dit wel wat we hier in Nederland vrij massaal doen, uit medelijden kijken, of omdat het iets extreems is.
Vergelijk het een beetje met de kijkersfile die je hebt als er een zwaar ongeluk gebeurd is, een hoop mensen willen het meemaken omdat het nog kan, wellicht ook uit medelijden. Niet omdat het per se iets is wat ze graag zien of horen.
Ik denk dat het hoe dan ook zou passen op Pinkpop, zeker gelet op de namen die hen voorgingen. Het zal uiteraard wel een meer bijzondere lading krijgen door de ziekte van Freek. In die zin zal het daarom ook specialer van henzelf worden wellicht, dat gun ik ze in ieder geval.

Lewis Capaldi speelt het weekend voor PP in Helsinki en Bergen. Die gaat dus toch wel touren op europees vasteland voordat hij daarna in UK speelt.

Die mag met dikke potlood nu genoteerd worden denk ik.
Dat lijkt dan wel een inkopper. De vraag is dan of hij gaat afsluiten of net daaronder.

Lewis Capaldi speelt het weekend voor PP in Helsinki en Bergen. Die gaat dus toch wel touren op europees vasteland voordat hij daarna in UK speelt.

Die mag met dikke potlood nu genoteerd worden denk ik.
Zou ik wel leuk vinden.

Echter moet ik nog wel even de songteksten er in zien te krijgen, wie weet moeten we nog even bijspringen😉

• Haha
Waarderingen: degrotegeneraal
Hij doet de vrijdag 19 Isle of wight en daarna zit de UK tour dus de kans lijkt me niet groot daarom was die volgens mij ook al uitgesloten hier

Hij doet de vrijdag 19 Isle of wight en daarna zit de UK tour dus de kans lijkt me niet groot daarom was die volgens mij ook al uitgesloten hier
lijkt me inderdaad niet dat hij tussen zijn IOW show op de vrijdag en Ierland op de dinsdag tussendoor naar Pinkpop komt in zijn UK tour

Michael Poulsen van Volbeat vindt in elk geval zelf wel dat hij bij Max Verstappen publiek past, als ik aanwezigen in Ahoy mag geloven. Stond daar in zijn Max Verstappen shirt tot wel vijf keer het publiek op te jutten om het (irritante) Max Verstappen liedje te zingen.
Tja weet je, zelfs wij als F1 fans (niet specifiek voor max) vonden het een beetje veel. 1x of max 2x zou genoeg moeten zijn. En dan gelijk de vraag, zou die dat ook in Engeland doen🤣, denk het niet. Overigens is hij ook op het circuit geweest bij Mercedes dus ik gok er op dat dit gewoon puur met de gedachte dat hier (in de omgeving) de meeste Max Verstappen fans zouden zijn.

• Haha
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread