Pinkpop 2026

Het zijn wel steeds die namen die voorbij komen en blijven hangen. We shall see!
tja, dat Pinkpop zo laat aankondigd betekend wel dat er langzaam contouren van tours en ook geruchten in juni vorm krijgen.
ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar de undercard, dat zorgt hier op het forum vaak voor het grootste afschrikbewind ;) 🙈

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik snap Mumford & Suns als headliner niet zo. In 2019 stonden ze er maar dat was bepaald geen succes qua ticketverkoop. Sindsdien zijn ze in mijn optiek niet populairder geworden bij het grote publiek

Hier ook dat probleem. Dat heb ik opgelost door standaard de eerste 3 weken van Juni op te geven en te zorgen dat ik halverwege de 3e week terug ben van vakantie, altijd vrij met PP. Dat ik dan die maandag na de vakantie er net zo gehavend uitzie als die perentrailer afgelopen week, tsja.... da's balen voor de baas😁
Ja zou een mogelijkheid zijn indd, mits je niet verbonden bent aan schoolvakanties (ivm schoolgaande kinderen).

Ik vind dit juist een typische act die op Pinkpop zou kunnen staan en vind het juist vreemd dat dit nog niet eerder is gebeurd. Maan, Claude, Ronnie Flex, Nielson, S10, Douwe Bob etc staan er toch ook gewoon? Vind dat niet per se anders dan S&F.
Precies, juist heel vreemd dat ze er nog nooit hebben gestaan, want het zou prima op een Pinkpop passen.
Het is niet mijn smaak, dus ik zou het totaal niet erg vinden als ze dat soort acts helemaal niet boeken, maar het past prima binnen de line-up van Pinkpop.

Veel leuks wat ook op de Graspop poster staat, laat wat mij betreft Dogstar maar doorkomen, wel leuk om weer eens een filmster in Landgraaf te zien

Bijlagen

• Download-2026.jpg
    Download-2026.jpg
    169,6 KB · Weergaven: 19
Bericht is verwijderd. Heb gevraagd om zijn punt anders te formuleren.
Ik snap dat het stevig geformuleerd was, maar ook zeker niet bedoeld om anderen te kwetsen. Excuus daarvoor voor wie het geraakt heeft.
Zal in het vervolg mijzelf iets minder stevig formuleren.

Tegelijkertijd is dit wel wat we hier in Nederland vrij massaal doen, uit medelijden kijken, of omdat het iets extreems is.
Vergelijk het een beetje met de kijkersfile die je hebt als er een zwaar ongeluk gebeurd is, een hoop mensen willen het meemaken omdat het nog kan, wellicht ook uit medelijden. Niet omdat het per se iets is wat ze graag zien of horen.

Users who are viewing this thread

• Josy