Pinkpop 2026

Ergens het idee dat er nog een wildcard aankomt, mijn gevoel zegt Paul Mcartney. Als ze die kunnen boeken moeten ze dat zeker doen.
Als ze die hebben, en daar geloof ik niets van, dan zit je aan begin 2026 voordat bekend wordt gemaakt.

Mijn enthousiasme niet kunnen bedwingen en eens gekeken welke leuke namen er dit jaar stonden en dus 99,99% zeker er niet volgend jaar weer zullen staan: Muse, Kaiser Chiefs, Amyl and the Sniffers, Amira Elfeky, Joost, SPRINTS, The Last Dinner Party & Kid Kapichi. Op zich valt dit heel goed mee en duidelijk welke dag ik afgelopen editie veruit het best vond (zaterdag) 😅

Zou toch een enorm mooie naam zijn. Die zou ik liever weer zien dan nog eens The cure imo.
Nog eens..... Vorige keer is dan 7 jaar terug he. Daar weer 7 jaar daarvoor, dan 8 jaar daarvoor ;)
In de hele historie wel vaak maar je moet al 26 jaar naar pinkpop gaan wil je ze daar 4 keer gezien hebben.

Volgens mij wel een gezonde herhaling ;)

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Oasiss
Nog eens..... Vorige keer is dan 7 jaar terug he. Daar weer 7 jaar daarvoor, dan 8 jaar daarvoor ;)
In de hele historie wel vaak maar je moet al 26 jaar naar pinkpop gaan wil je ze daar 4 keer gezien hebben.

Volgens mij wel een gezonde herhaling ;)
Heb ze sinds 2012 4x gezien maar blijft gewoon niet mijn ding. Echt alle 4 de keren steeds de kans gegeven maar het is niks voor mij. McCartney 2x gezien sinds 2016 maar zou hem nog eens graag willen zien.

149 pagina's fantastische namen, om dan op de 150e te beseffen dat Pinkpop het gaat moeten doen met Katy Perry, Mumford & Sons en 21 Pilots.

Bon, terwijl jullie achter brandende toortsen zoeken, vertrek ik al uit dit topic.
Dit gaat echt niet gebeuren, hooguit 1 van die 3 als afsluiter. Anders halen ze de 50.000 bezoekers gemiddeld niet eens.

Dit gaat echt niet gebeuren, hooguit 1 van die 3 als afsluiter. Anders halen ze de 50.000 bezoekers gemiddeld niet eens.
Het kan denk ik wel, mits je minimaal 1 andere act gelijktijdig laat spelen. Alleen dat al maakt een wereld van verschil voor de beleving. Maakt de headliner minder belangrijk.

• Leuk
Waarderingen: Maria en BvdS
Heb ze sinds 2012 4x gezien maar blijft gewoon niet mijn ding. Echt alle 4 de keren steeds de kans gegeven maar het is niks voor mij. McCartney 2x gezien sinds 2016 maar zou hem nog eens graag willen zien.

Ik vind er ook geen klap aan! Gisteren op weg naar het werk weer eens aangezet. 25 minuten volgehouden en toen had ik er meer dan genoeg van. Maar goed een ander zweert erbij en icm andere headliners is het zeker een goede boeking.

Users who are viewing this thread