Pinkpop 2025

Dan nog, lijkt me zeer sterk dat ze er duizenden vanaf zitten.
Ja, dat kan. Laten we zeggen vrijdag en zaterdag (met wat dagverkoop) een kleine 40K en zondag een kleine 50K. Nu is 50K wat mij betreft ideaal qua drukte, maar niet heul best natuurlijk.

Uit de Machine appgroep:
Vrijdag 34.000
Zaterdag 36.000
Zondag 45.000
Als dit klopt, dan inderdaad: OEF!

Laten we inderdaad zeggen vrijdag en zaterdag 40k en zondag 50k.
Door de andere indeling van het terrein zal het niet te leeg aanvoelen, zal drankje of eten halen en blaas legen lekker makkelijk verlopen.

Prima voor ons als bezoekers, minder voor de organisatie..

Je kan zeggen wat je wil, maar als die cijfers kloppen is dat wel erg mager. Zeker omdat op zich de line-up niet slecht is. De drie headliners zijn top, eronder kan je discussiëren, maar voor PP draait het vooral rond de headliners. Zelfs maar 45k voor Muse, met op zich goed dagprogramma. Kan ik moeilijk vatten. En dan wordt geklaagd over de zaterdag van Werchter, maar dat zal iets van 85k zijn, 50.000 meer dan de minste dag van PP. Hallucinant. Hoop toch dat PP zich wat herstelt komende jaren.

Goedemorgen vroege Pinkpoppers!
Veel te opgewonden, dus ben alweer wakker. Heb superveel zin in weer een heerlijke zonnige editie van Pinkpop. Laten we er met z'n allen weer een mooi feestje van maken. Love you all :love:

Morning!

Toch een vraag over het tassen beleid... Het is mij niet helemaal duidelijk 🙈

Een rugtas(je) met A4 afmeting en 10 cm dik, mag dat nou wel of niet?

Het formaat klopt, maarja... het is wel een rugtas.

Ik wil straks niet bij de entree staan en geen tas bij mij kunnen hebben op het terrein (of zelfs weggooien)

10 jaar geleden was de laatste keer een toen was een 'gewone' rugtas om mee te wandelen geen enkel probleem 🙄

Alvast bedankt en veel plezier!!

Morning!

Toch een vraag over het tassen beleid... Het is mij niet helemaal duidelijk 🙈

Een rugtas(je) met A4 afmeting en 10 cm dik, mag dat nou wel of niet?

Het formaat klopt, maarja... het is wel een rugtas.

Ik wil straks niet bij de entree staan en geen tas bij mij kunnen hebben op het terrein (of zelfs weggooien)

10 jaar geleden was de laatste keer een toen was een 'gewone' rugtas om mee te wandelen geen enkel probleem 🙄

Alvast bedankt en veel plezier!!
Hi Bosschenaar :) jouw rugtasje is geen probleem hoor, nemen wij ook al jaren mee en nooit enig probleem mee gehad.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
ha... lekker... goede morgen

- fietsjes staan klaar
- oordopjes liggen klaar
- waterzakjes liggen klaar
- tubetje zonnebrand ligt klaar
- ponchos liggen klaar
- uitgeprint tijdschema
- telefoons straks nog even aan de lader

zo meteen horen we in de achtertuin de eerste soundcheck en dan gaan de Pinkpop-kriebels naar standje 💯!!!

Users who are viewing this thread